اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم خبر داد

اجرای طرح کارت ملی ایثار به صورت پایلوت در قم

خبرگزاری فارس: معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم گفت: استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی کارت ایثار در نظر گرفته شده است و این طرح نیمه دوم امسال اجرا می‌شود.

اجرای طرح کارت ملی ایثار به صورت پایلوت در قم

جواد ادیم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای عالی اداری کشور، وزارت کشور، سازمان ثبت احوال و بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف شدند تا پایان سال 91 کارت ملی ایثار را برای ایثارگران و خانواده شهدا صادر کنند و در اختیار آنها قرار دهند.

وی ادامه داد: این امر در استان قم به عنوان پایلوت در نظر گرفته شد و خدمات ارائه شده به عنوان خدماتی است که در کارت ملی هوشمند ارائه می‌شود.

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم اذعان داشت: جلساتی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و تهران و سازمان ثبت احوال برگزار شد و مرحله جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات ایثارگران به عنوان جامعه آماری در فاز اول انجام شد.

ادیم عنوان داشت: هماهنگی‌های لازم با دفاتر پیشخوان و طراحی سالن جدیدالاحداث پیشخوان اداری شهرستان برای انجام و ثبت‌نام این کار به عمل آمده و صدور این کارت از نیمه دوم سال جاری در قالب کارت هوشمند ملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در سراسر کشور اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح در استان‌های دیگر نیز هم‌زمان با قم اجرا می‌شود.

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان قم تصریح کرد: محل سایت و سالنی که باید تجهیزات مربوطه در‌ آن نصب شود در حال آماده‌سازی است که بعد از آماده‌سازی سایت و نصب تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری صدور کارت انجام می‌شود.

ادیم خاطرنشان کرد: طی چند ماه آینده که این تجهیزات نصب شود، قرار است کارها به صورت متمرکز انجام پذیرد و به دنبال آن ثبت‌نام و صدور کارت دنبال شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول