اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ثبت احوال شوشتر خبر داد

صدور 6 هزار و 583 کارت ملی برای شوشتری‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ثبت احوال شوشتر از صدور بیش از 6 هزار و 583 قطعه کارت ملی در این شهرستان خبر داد.

صدور 6 هزار و 583  کارت ملی برای شوشتری‌ها

شاهرخ خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در ماه‌های گذشته در سطح شهرستان شوشتر بیش از 6 هزار و 583 تقاضای صدور کارت ملی دریافت شده است که همه کارت‌های ملی متقاضیان صادر و به آدرس‌های پستی افراد ارسال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای دیگر امور ثبتی نیز در شهرستان شوشتر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: در بخش تغییر نام خانوادگی از مرداد ماه سال 90 تاکنون بیش از 549 مورد تغییر نام خانوادگی در سطح اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر انجام شده است.

خدادادی خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته نیز در سطح شهرستان شوشتر بیش از 114 نفر برای تغییر نام خود به این اداره مراجعه کرده‌اند که در این باره نیز اقدامات لازم انجام شده است.

سرپرست اداره ثبت احوال شوشتر با اشاره به اینکه درباره تشخیص سن نیز در این شهرستان کمیسیون مورد نظر تشکیل شده است، تأکید کرد: در ماه‌های گذشته کمیسیون تشخیص سن در شهرستان شوشتر تشکیل  و شش پرونده در این باره رسیدگی شده است.

وی تأکید کرد: در یک‌سال گذشته بیش از 5 هزار و 627 جلد شناسنامه جدید برای مردم شهرستان شوشتر چاپ شده است که از این تعداد 4 هزار و 264 شناسنامه مربوط به موالید بوده است.

خدادادی با اشاره به اینکه هر کس که متقاضی تغییراتی در شناسنامه خود باشد شناسنامه جدید دریافت می‌کند، افزود: در یک سال گذشته بیش از یکهزار و 363 جلد شناسنامه جدید برای افرادی که متقاضی تغییرات در شناسنامه خود بوده‌اند صادر شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: رشد جمعیت شوشتر در یک سال گذشته در شوشتر 2.1 درصد بوده است که با نرم کشوری تفاوت چندانی ندارد.

وی با اشاره به میزان موالید در سطح شهرستان شوشتر گفت: در سطح شهرستان شوشتر در یک سال گذشته 4 هزار و 264 تولد به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به ثبت میزان وفات در شوشتر گفت: در یک سال گذشته 927 واقعه وفات به ثبت رسیده است و این آمار نسبت به سال 89 تفاوت محسوسی نداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول