اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ثبت احوال شوشتر:

صدور کارت ملی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ثبت احوال شوشتر گفت: صدور کارت ملی در کمترین زمان ممکن انجام می شود و در این باره مشکلی وجود ندارد.

صدور کارت ملی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود
شاهرخ خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی در کمترین زمان ممکن در زمان 12 روز کارت ملی صادر می‌شود و در این باره هیچ مشکلی در شهرستان وجود ندارد.
این مقام مسئول ادامه داد: در مدت شش ماه گذشته در سطح شهرستان شوشتر بیش از 3 هزار و 750 مورد شناسنامه مکانیزه و جدید که از این تعداد بخش زیادی صدور المثنی و اعمال تغییرات در مندرجات شناسنامه بوده است.
وی رشد تعداد صدور شناسنامه جدید در این شهرستان را بسیار مطلوب ارزشیابی کرد و گفت: شناسنامه جدید از اواخر سال 89 در شوشتر آغاز شده است و کمتر از 10 ماه از این کار می‌گذرد.
وی با اشاره به اینکه گنجینه اسناد و آثار شهرستان شوشتر در حال جمع‌آوری است، افزود: در شرایط کنونی گنجینه اسناد و آثار شهرستان شوشتر برای هنرمندان، شعرا، ادبا، نخبگان شاخص در حال جمع آوری و در شرایط کنونی به 50 سند رسیده است.
خدادادی تاکید کرد: در شهریور ماه سال جاری 245 ازدواج در شهرستان شوشتر به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به ماه گذشته که تعداد 240 ازدواج بوده است نشان دهنده رشد پنج درصدی است.
وی با اشاره به اینکه در این ماه نیز آمار طلاق ثبت شده در شهرستان شوشتر 16 فقره بوده بود، خاطر‌نشان کرد: این تعداد طلاق در مقایسه با مرداد ماه سال 90 در شوشتر که 15 فقره به ثبت رسیده است رشد 6.2 درصدی را نشان می‌دهد که اصلا مناسب نیست.
خدادادی با اشاره به میزان طلاق در مرداد ماه شهرستان شوشتر گفت: در مرداد ماه سال‌جاری میزان طلاق از تعداد 10 فقره در تیرماه به 15 فقره در ماه رسیده است که این رشد نشان دهنده رشد 33.3 درصدی است و رشدی بسیار زیاد را دارد.
سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر با اشاره به میزان طلاق در مرداد ماه سال‌جاری تاکید کرد: در مرداد ماه سال‌جاری میزان طلاق‌های شهرستان شوشتر از تعداد 200 فقره در تیر ماه به 240 فقره در مرداد ماه رسیده است و این میزان رشدی 16.6 درصدی نشان می‌دهد.
این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان‌ها بیان کرد: راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در استان خوزستان می‌تواند گامی بسیار بلند در راستای واگذاری مسئولیت‌های دولت به مردم است.
خدادادی با اشاره به نحوه راه‌اندازی این دفاتر در شهرستان‌ها گفت: در شرایط کنونی تنها این دفاتر در اهواز راه‌اندازی شده است ولی در آینده نزدیک هم در شهرستان‌ها این دفاتر کار خود را آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول