اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان:

2 درصد از مردم اصفهان فاقد کارت شناسایی ملی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت احوال شهرستان اصفهان گفت: دو درصد از مردم اصفهان به دلیل مفقود شدن کارت شناسایی و نیز سرقت احتمالی فاقد کارت شناسایی ملی هستند.

2 درصد از مردم اصفهان فاقد کارت شناسایی ملی هستند

حسین غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 98 درصد از مردم اصفهان دارای کارت شناسایی ملی هستند، اظهار داشت: برخی از مردم به دلیل خروج از کشور و یا مفقود شدن کارت شناسایی ملی و نیز شناسنامه فاقد کارت هستند.

وی افزود: افرادی که فاقد کارت ملی و یا شناسنامه هستند می‌توانند از طریق درخواست اینترنتی و یا حضوری درخواست مجدد کارت ملی و یا شناسنامه المثنی کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان تصریح کرد: افرادی که حضوری به ثبت احوال مراجعه می‌کنند باید فرم مربوطه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند.

وی با تاکید به اینکه ارسال در خواستی شناسنامه و کارت ملی به صورت الکترونیکی هر ماه انجام می‌شود، ادامه داد: صدور مجدد کارت ملی و نیز شناسنامه المثنی باید از طریق پست به اصفهان ارسال شود.

غفرانی ادامه داد: برای روند صدور مجدد کارت ملی و نیز شناسنامه 15 تا 20 روز طول می‌کشد، هر فرد می‌تواند برای مفقود شدن شناسنامه خود سه دفعه درخواست شناسنامه کند که برای دفعه نخست یک ماه و برای دفعه دوم سه ماه و برای دفعه سوم شش ماه با سخت‌گیری بیش‌تر و تمهیدات لازم شناسنامه صادر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول