اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال سمنان خبر داد

صدور کارت ملی هوشمند از ابتدای سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: امیدواریم بتوانیم از ابتدای سال 91 کارت هوشمند ملی را در این استان صادر کنیم.

صدور کارت ملی هوشمند از ابتدای سال 91
عباسعلی طالب‏بیدختی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در سمنان، با اشاره به فرا رسیدن هفته ثبت احوال، با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند راه‏گشای مشکلات کشور در بسیاری از بخش‏هاست، از آماده‏بودن بسترهای مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان سمنان خبر داد.
مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با بیان اینکه 900 میلیون تومان اعتبار در دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور به سمنان برای اجرای این طرح اختصاص یافته است، افزود: فرایند فعالیت‏ها در این بخش در حال بررسی بوده و این کارت می‏تواند با 60 دستگاه اجرایی مرتبط شود.
طالب‏بیدختی ادامه داد: با صدور کارت هوشمند ملی افراد از این پس با کد مختص به خود شناسایی می‏شوند و سازمان ثبت احوال نیز قرار است دستگاه‏های سخت‏افزاری و نرم‏افزاری مورد نیاز برای صدور این کارت را مهیا کند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
 
* امیرحسین و فاطمه؛ پرطرفدارترین اسامی در سمنان
مدیرکل ثبت احوال استان سمنان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در سمنان، "امیرحسین"، "ابوالفضل"، "محمد"، "رضا" و "امیر" را پرطرفدارترین اسامی پسران در سمنان اعلام کرد.
طالب‏بیدختی گفت: در بخش نوزادان دختر نیز "فاطمه"، "زهرا" و "فاطمه زهرا" از پرطرفدارترین اسامی است.
وی بیان کرد: مجموعه مدیریت سازمان ثبت احوال با همراهی کارکنان آن در استان سمنان زمینه دستیابی و تحقق چشم‏انداز سازمان ثبت احوال را به نحوی فراهم می‏آورند که این سازمان در افق 1404 علاوه بر داشتن ویژگی‏هایی نظیر سازمانی یادگیرنده، کارآمد، اثربخش، خلاق و نوآور، تحول‏گرا، نظام‏مند، نتیجه‏گرا برای عرضه خدمات جامع الکترونیک در زیرساخت‏های دولت الکترونیک، استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان و انتشار به روز آمار تحولات جمعیتی به جایگاه رتبه اول در منطقه نایل شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول