اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بویین‌ زهرا:

تلاش در عرصه فرهنگی از وظایف مهم مربیان مدارس است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا گفت: کار و تلاش در عرصه فرهنگی از وظایف بسیار مهم و خطیر مربیان در مدارس است.

تلاش در عرصه فرهنگی از وظایف مهم مربیان مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، جلسه مشاوران آموزشی مدارس و مجتمع‌های آموزشی شهرستان بویین‌ زهرا ظهر امروز در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی در این جلسه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در مدارس کشور نیازمند کسب علوم و معارف دینی هستند، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی و فعالیت مضاعف زمینه‌ای مهیا شود تا ضمن رشد و شکوفایی کامل استعداد‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان عرصه برای تولید افکار و اندیشه‌های آموزشی و دینی نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انگیزه‌ها و علایق بسیار بالا و چشمگیری در سطح کشور وجود دارد، افزود: امیدواریم که با حمایت و توجه بیشتر مسئولان عرصه‌ای خوب و مساعد برای کشف استعداد‌های هنری و فرهنگی تمام جوانان و نوجوانان مهیا شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا عرصه‌سازی برای نوجوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان را در شرایط فعلی بسیار اثر بخش و تأثیر‌گذار دانست و عنوان کرد: تعالی هنر و فرهنگ اسلامی باید با همت و اراده تک‌تک مسئولان و مردم محقق شده و این اراده نیز قطعا با تلاش و کوشش برآورده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حجم فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و هنری که هر‌ساله در سطح مدارس و کانون‌های فرهنگی و هنری کشور انجام می‌پذیرد بسیار گسترده و وسیع است، افزود: مدیریت منابع و بهر‌ه‌گیری خوب و مطلوب از تمام ظرفیت‌ها و انگیزه‌ها باید همواره در دستور کار رؤسا و مدیران اجرایی در آموزش و پرورش قرار گرفته و پیگیری شود.

وی تلاش در زمینه فرهنگی را در شرایط کنونی یکی از وظایف اولویت‌دار و بسیار مهم مربیان و مدیران در مدارس و نهاد‌های دیگر دانست و تصریح کرد: غرب امروز با بهره‌گیری از انواع تجهیزات و ابزار خویش در صدد است تا انقلاب اسلامی را از ریشه مورد هجوم و چپاول قرار داده و ارزش‌های دینی، معرفتی و الهی ملت ایران را تخریب ساخته و نابود کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه این اداره از حد‌اکثر توان و ظرفیت خویش برای اشاعه فرهنگ ناب و سیره معصومان در مدارس استفاده می‌کند، افزود: قطعا با اراده و عزم پولادین می‌توان دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس و از اهداف خود پشیمان کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول