اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ‌ریگان:

چالش‌های موجود در ریگان نیازمند حمایت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌ریگان گفت: با توجه به مطالبات فرهنگی و چالش‌های فرارو‌ در ریگان لازم است همه نهادهای فرهنگی توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

چالش‌های موجود در ریگان نیازمند حمایت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ارشاد کرمان با اشاره به مطالبات این شهرستان در حوزه‌‌ فرهنگ گفت: شرایط منطقه و شهرستان ریگان می‌طلبد تا اجرای کارهای فرهنگی با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: فراهم آوردن زیر‌ساخت‌های مناسب فرهنگی و ایجاد تمهیداتی برای جاری شدن فرهنگ در زندگی مردم از اولویت‌های اصلی در این زمینه است.

حیدری‌نسب ‌ابراز داشت: مطالبات فرهنگی و چالش‌های فرارو‌ در شهرستان ریگان، شرایطی را به وجود آورده که لازم است همه نهادهای فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند و اقدامات مؤثری در زمینه مصون‌سازی جوانان و نوجوانان انجام دهند.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست با اشاره به فعالیت در بخش زیر‌ساخت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان کرمان اظهار داشت: توجه دولت‌های نهم و دهم به ایجاد و گسترش زیر‌ساخت‌های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد بسترهای مناسبی در سراسر کشور شده است.

وی بیان داشت: در استان کرمان نیز این شرایط وجود داشته‌ و هم اکنون در اکثر شهرستان‌های کرمان مجتمع‌های فرهنگی و هنری احداث و یا در حال ساخت است.

سعیدی افزود: طراحی و راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ دیجیتالی در کشور و استان نیز یکی از اقداماتی است که با نیت حضور گسترده در دنیای سایبری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و هم اکنون در سطح کشور در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: خانه فرهنگ دیجیتال استان کرمان نیز در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان افتتاح و آغاز به کار کرد.

سعیدی خاطر نشان کرد: فعالیت چشمگیر و گسترده در بخش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد‌، رشد قابل توجه تعداد کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های مساجد استان طی سال‌های 84 تا 90 از دیگر اولویت‌هایی بود که در این زمینه مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول