اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

آغاز فعالیت‌های فرهنگی در ورزشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر برخی اقدامات فرهنگی در ورزشگاه‌های بزرگ کشور آغاز شده است که امیدواریم در سایر نقاط کشور نیز اجرایی شود.

آغاز فعالیت‌های فرهنگی در ورزشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، سید باقر پیشنمازی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد:‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی در این وزار‌تخانه از مهم‌ترین اقدامات پیش‌رو است.

وی افزود: با توجه به نقش مهم مربیان در تربیت نسل‌های بعدی در حوزه ورزش، اصل مربی‌محوری در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در این زمینه در راستای توسعه ارزش‌های اخلاقی، انسانی و اسلامی به انجام رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: ایجاد معاونت فرهنگی در وزارتخانه ورزش و جوانان از نیازهای ضروری در شرایط فعلی و از اقدامات بسیار مناسب دولت است.

قهرمان رشید ادامه داد:‌ ادغام سازمان جوانان با سازمان تربیت‌ بدنی و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان یکی از اقدامات خوب دولت در راستای جلوگیری از موازی‌کاری و حذف بسیاری از جلسات و شوراهایی بود که وقت مدیران را به خود اختصاص می‌داد.

وی ایجاد مراکز مشاوره در این سازمان را مورد تأکید قرار داد و افزود: ساماندهی این مراکز مشاوره برای جلوگیری از طلاق، اعتیاد و بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی از امور بسیار مهمی است که می‌تواند نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا کند.

استاندار خراسان جنوبی وظایف وزارتخانه ورزش و جوانان را بسیار گسترده و خطیر دانست و تصریح کرد: باید از افراط و تفریط در مباحث مرتبط در حوزه ورزش جلوگیری کرد و جهات مختلف را در زمینه ترویج ارزش‌های اسلامی و نیز نشاط و شادابی جامعه مورد توجه قرار داد.

رشید گفت: در برخی از مراکز مشاوره افرادی که خود دارای تفکرات غربی بوده و از مشکلات رفتاری رنج می‌برند، جوانان را به بیراهه می‌برند که باید این مباحث به خوبی رصد شده و مدیریت شوند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول