اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تاکید کرد

ضرورت واردشدن فرهنگیان به برنامه‌های طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تاثیرگذاری معلمان بر روی دانش‌آموزان گفت: ورود فرهنگیان به برنامه‌های طرح هجرت از ضروریات است.

ضرورت واردشدن فرهنگیان به برنامه‌های طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی و طرح هجرت با اشاره به اینکه واردشدن بسیج در فعالیت‌های عمرانی از تدابیر مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: اجرای طرح هجرت فقط برای پر کردن وقت دانش‌آموزان نیست.

وی با اشاره به ورود دشمن به جنگ نرم با ایران افزود: دانش‌آموزان با شرکت در طرح هجرت در واقع اقدام به مقابله با این جنگ می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر ضرورت احساس مسئولیت در قبال نسل آینده تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان با شرکت در طرح هجرت ضمن پر کردن اوقات فراغت خود در واقع کار هم یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به وارد شدن آموزش و پرورش در فعالیت‌های فرهنگی اضافه کرد: به جرات می‌گویم که هیچ فاصله‌ای بین فعالان تعلیم، تربیت و بسیج وجود ندارد.

امیرخانی به برنامه‌های متحول شده آموزش و پرورش در مورد آمادگی دفاعی اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان در قالب راهیان نور به مناطق جنگی، از برنامه‌های خوب آموزش و پرورش است.

وی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله اهداف تعریف شده در قالب طرح هجرت و راهیان نور اعلام کرد و گفت: فضای مدارس باید به فرهنگ ایثار و شهادت مزین شود.

در این جلسه معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اضافه کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان با کلاس‌های تابستانی پیش‌بینی شده و طرح هجرت پر خواهد شد.

علی حامدی با اشاره به نقش مهم بسیج در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر نیرو‌های بسیج در عرصه‌های دیگر وارد عمل شده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در هر عرصه‌ای را بسیج می‌نامند، ادامه داد: بسیج به امر رهبری وارد عرصه سازندگی کشور شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری طرح هجرت عنوان کرد و افزود: مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های عمرانی موجب تقویت حس مسئولیت‌پذیری در آنها می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول