اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

عوامل انگیزشی جذب فرهنگیان در عسلویه فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: باید با ایجاد انگیزه و تمایل در فرهنگیان زمینه جذب و استقرار آنان را در منطقه عسلویه فراهم کنیم.

عوامل انگیزشی جذب فرهنگیان در عسلویه فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مسکن یکی از مشکلات اساسی در این منطقه به شمار می‎رود توجه به این مسئله در اعتبارات امسال آموزش و پرورش با اولویت است.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت مسکن مهر در مناطقی از عسلویه که مسکن مهر در حال ساخت است تصریح کرد: مسکن مهر با فراهم کردن مسائل روبنایی از نظر آموزشی، بهداشتی و مبلمان شهری توسعه می‎یابد و در این صورت است که فرهنگیان برای استقرار در این منطقه تمایل و انگیزه خواهند داشت.

جهانبخش با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای آموزش و پرورش ادامه داد: شورای آموزش و پرورش بالاترین جایگاه شورایی را در استان دارد و مسئولان باید بیشترین توجه خود را برای رفع مشکلات و مسائل این شورا معطوف کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی کارآمد بالاترین شاخص توسعه‌یافتگی هر نظام است و هر چه به تربیت نیروی انسانی توجه کنیم عملا برای توسعه کشور سرمایه‎گذاری کرده‎ایم.

استاندار بوشهر بیان کرد: تغییر نظام آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته و سند تحول بنیادین می‎تواند منجر به تحولی استراتژیک در نظام جمهوری اسلامی شود و این بالاترین سرمایه‎ای است که با تکیه بر آن می‎توان به اهداف غایی دست یافت.

جهانبخش خاطر نشان کرد: کار در آموزش و پرورش زمان‌بر است و باید علاوه بر سرمایه‎گذاری مناسب در این حوزه از حوصله کافی نیز برخوردار باشیم.

وی ادامه داد: امسال 300 میلیون تومان تا مهر ماه برای ساخت مسکن معلمان مجرد اختصاص یافته است که از این مبلغ 100 میلیون تومان توسط وزارت آموزش و پرورش، 100 میلیون تومان توسط استانداری بوشهر و 100 میلیون تومان نیز توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تامین می‎شود.

جهانبخش گفت: این واحدهای مسکونی که بصورت پیش ساخته هستند با کیفیت مطلوب در کنار مدارس ساخته می‎شوند تا مشکل سرایدار، تامین آب و برق و فضای لازم نداشته باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری پرداخت حق ویژه و حق مسکن فرهنگیان عسلویه اظهار داشت: گرفتن امتیازات برای مناطق محروم از جمله خارگ و عسلویه پیگیری شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول