اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان

200 عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 200 عنوان برنامه فرهنگی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان توسط نواحی و پایگاه‌های مقاومت سپاه پاسداران در زنجان اجرا می‌شود.

200 عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در دیدار سپاهیان استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تبریک آغاز هفته پاسدار و میلاد اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری آغاز برنامه‌های هفته پاسدار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان رده‌های مختلف سپاه و یادگاران و پیشکسوتان سپاه استان زنجان با نماینده ولی فقیه تجدید پیمان می‌بندند، افزود:‌ سپاه در طول 33 سال گذشته گوش به فرمان ولایت بوده و همواره پیمان خود را با ولایت فقیه تجدید کرده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته پا در رکاب ولایت بوده و در عرصه‌های مختلف در دفاع از نظام و اسلام خوب درخشیده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری امنیت در جامعه اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود:‌ این قشر همواره حسین‌وار زندگی کرده و حسین وار به شهادت رسیده است.

سردار کرمی با اشاره به رضایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از اقدامات سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بیان معروف امام خمینی (ره) که اگر سپاه نبود، کشور نبود افتخار بزرگی برای سپاهیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شکل‌گیری خود اقدامات مطلوبی را در عرصه‌های مختلف انجام داده است، افزود: اقدامات سپاه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در مواجه به دشمنان موجب پایداری انقلاب اسلامی شد.

سردار کرمی با اشاره به حضور قدرتمند سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس یادآور شد: رشادت طلبی‌ها و ایثارگری‌های سپاه در دوران دفاع مقدس نیز بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در دوران سازندگی نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده است، افزود: محرومیت‌زدایی از چهره کشور پس از دوران دفاع مقدس از اقدامات ارزشمند سپاه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات سپاه استان زنجان از زمان شکل‌گیری تا کنون این اقدامات را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول