اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اطلس فرهنگی و تبلیغی چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اطلس فرهنگی و تبلیغی چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود.

اطلس فرهنگی و تبلیغی چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام رحمت‎الله اروجی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان از فقدان اطلس فرهنگی و تبلیغی در این استان به عنوان یکی از معضلات مهم حوزه فرهنگ یاد کرد و اظهار داشت: تدوین این اطلس در اولویت برنامه‎های این اداره‎کل در سال جاری قرار گفته که امیدواریم بزودی نهایی و تصویب شود.

وی راکد بودن فعالیت در برخی مساجد این استان را تأسف‌بار دانست و گفت: برنامه‎ریزی صحیح و اجرایی به منظور فعال شدن این مساجد در استان ضروری است که باید اقدامات لازم در این راستا با توجه به اهمیت مسئله در دستور کار متولیان قرار گیرد.

اروجی با انتقاد از کم‎رنگ شدن نقش و مشارکت مردم برای جذب روحانیون در برخی مناطق این استان خاطرنشان کرد: برای پررنگ کردن و افزایش نقش مردم در فعالیت‎های فرهنگی و تبلیغی باید نسبت به افزایش موقوفات جدید و احیای موقوفات قبلی اقدام جدی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح جامعی برای استقرار یک‌هزار روحانی در نقاط مختلف روستایی و شهری این استان تهیه شده است.

اروجی تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح به ازای هر روحانی به منظور رفت و آمد، معیشت و سایر هزینه‌ها 10 میلیون ریال و برای تمام طرح در طول سال 120 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی ارتقای سطح فرهنگ در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری را از جمله دستاوردهای این طرح دانست و افزود: بر اساس پیش‌بینی‎های صورت گرفته، مردم نیز برای اجرایی شدن مطلوب‎تر و بهتر این طرح مشارکت و همراهی لازم را خواهند داشت.

اروجی همچنین از ایجاد شناسنامه تبلیغی برای 800 نقطه در این استان خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح فعالیت‌های تبلیغی و ابلاغ‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی هدفمندتر شده و بازخورد آنها نیز قابل اندازه‌گیری و رصد خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول