اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

ناکارآمد نشان‎ دادن فرهنگ ولایت هدف مستکبران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: تمامی دنیای طاغوت و مستکبران در صدد ناکارآمد نشان دادن فرهنگ ولایت و امامت هستند.

ناکارآمد نشان‎ دادن فرهنگ ولایت هدف مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه هماهنگی ستاد غدیر استان (بزرگداشت دهه امامت و ولایت) اظهار داشت: امامت و ولایت رکن رکین نظام اسلامی است که در راستای تکمیل‎کنندگی رسالت پیامبر اسلام (ص) که همان طاغوت‌ستیزی است قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز در عصر امام زمان (عج) و با مدیریت نایب بر حقّش، مقام معظم رهبری با همان ادبیات، قوانین، موضع‎گیری و روش و منش نبوی نظام دینی و امت اسلامی را راهبری می‎کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: تمامی دنیای طاغوت و مستکبران در صدد ناکارآمد نشان دادن فرهنگ ولایت و امامت هستند حال آنکه بیداری اسلامی به پرچمداری ایران اسلامی و با تأسی از همان فرهنگ ولایی در حال توسعه و ترویج و سرنگونی حکومت‎های طاغوتی است.

جمشیدی با بیان اینکه موضوع غدیر همان موضوع امامت و ولایت است تصریح کرد: آنچه که سبب پایداری نظام دینی و تقویت بیداری اسلامی می‎شود ناشی از فرهنگ غدیر و جهت‎گیری درستی است که باید آن را تقویت کرده و استمرار ببخشیم.

وی هدف از برگزاری این جلسه را جهت‎دار کردن برنامه‎های مرتبط با دهه امامت و ولایت، ایجاد وحدت رویه برای اجرای کارآمد و مناسب‎تر برنامه‎ها و تقویت و پشتیبانی برنامه‎های قابل اجرا عنوان کرد.

معاون استاندار گلستان برای برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه امامت و ولایت از تشکیل کمیته فرهنگی به مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیته اطلاع‌رسانی به مدیریت صدا و سیمای مرکز استان، کمیته مراسمات به مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان و کمیته پشتیبانی با مدیریت اداره کل برنامه و بودجه استانداری خبر داد.

وی همچنین بر لزوم برگزاری همایش‎ها، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات مختلف و سایر برنامه‎های فرهنگی از این دست در این ایّام در راستای تقویت اصول نظام و جایگاه ولایت فقیه در اسلام تأکید کرد.

حجت‎الاسلام سید محسن طاهری دبیر ستاد غدیر استان هم در این جلسه با بیان اینکه امامت و ولایت محور اعتقادات دینی ما و ارزش‎های جمهوری اسلامی است گفت: دهه امامت و ولایت فرصت بسیار مناسبی برای تقویت ارزش‎های دینی و انقلابی ماست، از این جهت باید نگاه ویژه‎ای به عید ولایت داشته باشیم.

دهه امامت و ولایت در سال 1391 از تاریخ 5 آبان مصادف با عید سعید قربان تا 13 آبان ماه مصادف با عید سعید غدیر خم خواهد بود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول