اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار گلستان:

اعتبار مناسب به فرهنگ و هنر تخصیص شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای تخصیص اعتبار به طور جد موضوع فرهنگی، هنری و تربیتی انسان‎ها در گلستان مورد توجه قرار گیرد.

اعتبار مناسب به فرهنگ و هنر تخصیص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی گلستان اظهار داشت: هنر یک هدیه فطری الهی است و خداوند آن را در وجود همه انسان‎ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه انسان‎ ذات موجود هنرمندی است خاطر نشان کرد: چون هنر در ابعاد مختلف در انسان وجود دارد بایستی به دلیل تفاوت‎های فردی استعدادها در این زمینه شکوفا شود.

جمشیدی اذعان کرد: زبان هنر اثرگذار و غنی است، لذا باید این توان را داشته باشیم تا از این هدیه فطری به نحو شایسته برای اعتلای جامعه بشری استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اشاعه فرهنگ دینی در جامعه عنوان داشت: ما می‎توانیم مطلوب خود را از طریق هنر به جامعه انتقال دهیم و از سینما می‎توانیم برای تحقق این امر بهره‎ ببریم.

وی با تاکید بر اینکه به حوزه فکر و هنر باید پرداخته شود ابراز داشت: اگر اشاعه فرهنگی را در جامعه نداشته باشیم پل، جاده، اتوبوس و دیگر طرح‎های عمرانی ماندگار نخواهد بود.

جمشیدی خاطر نشان کرد: پروژه‎های فرهنگی هنری و عمرانی الزام و ملزوم هم هستند و باید فعالیت فرهنگی را در کنار فعالیت‎های عمرانی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: کسانی که در بودجه و اعتبارات حضور دارند به طور جد موضوع فرهنگی، هنری و تربیت انسان که از تاکیدات استاندار نیز هست را مورد توجه قرار دهند.

*با استفاده از ظرفیت دانشجویان متعهد بسیاری از مسائل مرتفع می‎شود

جمشیدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه اردوهای جهادی یک کار ارزشمندی است که در حوزه آموزش عالی محقق شده است خاطر نشان کرد: در این اردوها به مباحث عقیدتی، سیاسی، اجتماعِ پرداخته می‎شود.

وی با بیان اینکه 85 هزار دانشجو در سطح استان وجود دارد افزود: اگر از این ظرفیت استفاده شود بسیاری از مسائل مرتفع خواهد شد و آنها می‎توانند در نقاط محروم مردم را با ارکان نظام سیاسی آشنا سازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه برخی از اختلافات به دلیل عدم اطلاع‎رسانی و آگاه نبودن جامعه از اوضاع سیاسی اجتماعی است یادآور شد: دانشجویان نخبه و متعهد استان می‎توانند با حضور در نقاط محروم بصیرت‎افزایی و تقویت روحیه خودباوری را در جامعه ایجاد کنند و به تدریج در این خصوص تاثیرگذار باشند.

وی در پایان تاکید کرد: حوزه هنری استان مخصوصا توجه بر سینما و بحث اردوهای جهادی هر دو باید از حمایت‎های مالی و حمایت‎های دستگاه‎های اجرایی استان بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول