اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و ‌پرورش استان قزوین:

طرح اسکان موقت فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و ‌پرورش استان قزوین گفت: طرح اسکان موقت فرهنگیان از اواخر خرداد سال جاری در استان قزوین شروع شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.

طرح اسکان موقت فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: آموزش ‌و پرورش استان قزوین پنج پایگاه اسکان موقت فرهنگیان را در فصل تابستان سال جاری برای مسافران مهیا کرده است.

وی ادامه داد: از این آمار سه پایگاه به صورت ستاد مرکزی و دو پایگاه به صورت مراکز رفاهی خانه‌های معلم واقع در خیابان‌های نواب و فردوسی امکانات رفاهی و اسکان را به مسافران در ایام تعطیلات سه ماه تابستان ارائه می‌دهد.

حبیبی یادآور شد: مکان‌های ستادهای مرکزی اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین در ناحیه دو آموزش ‌و پرورش واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، ناحیه یک آموزش ‌و پرورش واقع در خیابان نواب شمالی و مرکز تربیت معلم شهید رجایی واقع در خیابان نواب پایین‌تر از میدان حسن‌پور امکانات رفاهی و اسکان موقت را به مسافران در فصل تابستان ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 55 مدرسه در سراسر استان قزوین برای اسکان موقت مسافران آماده شده است، ابراز کرد: بیش از 600 کلاس در این استان امکانات اسکان را برای فرهنگیان مهیا کرده است.

وی بیان کرد: در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان بسته‌های فرهنگی بین مسافران با هدف آشنایی با آثار باستانی، تاریخی و مکان‌های تفریحی استان قزوین توزیع می‌شود تا آنان بتوانند به‌راحتی از مکان‌های دیدنی این استان بازدید کنند.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین ابراز کرد: هزینه یک وعده غذا به صورت رایگان به فرهنگیان داده می‌شود و همچنین برای مسافران هیچ محدودیت زمانی برای اسکان در ستادهای موقت فرهنگیان وجود ندارد.

فرهنگیان باید به صورت حضوری اسکان خود را رزرو کنند

حبیبی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز فرهنگیان به صورت اینترنتی اسکان خود را  رزرو می‌کردند، بیان‌کرد: با توجه به اینکه مدت اسکان فرهنگیان در فصل تابستان سه ماه و مدت زمان تعطیلات نسبت به ایام تعطیلات نوروز بیشتر است، باید فرهنگیان به صورت حضوری اسکان خود را رزرو کنند.

وی بیان کرد: آدرس اسکان‌ موقت فرهنگیان در بیلبوردها نوشته و در ورودی‌های شهر قزوین نصب شده که مسافران می‌توانند با ورود به این شهر از محل اسکان فرهنگیان مطلع شوند و همچنین نیروهای هلال احمر که در جاده ها مستقر هستند، می‌توانند مسافران را راهنمایی تا آنان بتوانند آدرس را به‌راحتی پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و ‌پرورش استان قزوین گفت: در برخی مواقع که مسافران از پیدا کردن آدرس اسکان دچار مشکل می‌شوند، ستاد مرکزی آنان را هدایت می‌کند.

این مقام مسئول گفت: کیفیت نظافت ستادهای اسکان موقت فرهنگیان در استان قزوین در حد مطلوبی است و تلاش می‌کنیم که این خدمات را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول