اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 1.5 ماه دیگر در اصفهان

قیمت خرید گندم از کشاورزان همان قیمت تضمینی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: تا 1.5 ماه آینده در اصفهان، گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

قیمت خرید گندم از کشاورزان همان قیمت تضمینی است

سیدقاسم زمانیان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با قیمت آرد اظهار داشت: تاکنون قیمت جدید آرد مشخص نشده است و با همان قیمت قبلی خرید و فروش می‌شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سطح کشور 420 تومان است و در سه روز گذشته این خرید در شهرستان کاشان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: تا 1.5 ماه آینده در اصفهان، گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی در مورد چگونگی خرید گندم از کشاورزان بیان داشت: با افزایش کیفیت گندم، پول بیشتری به کشاورزان داده می‌شود و با کاهش کیفیت، قیمت کم‌تری به کشاورزان پرداخت می‌شود.

زمانیان در ارتباط با هدف افزایش و کاهش قیمت متناسب با کیفیت گندم تصریح کرد: با اجرای این روش، کشاورزان تشویق می‌شوند تا به محصولات گندم خود رسیدگی کرده و ناخالصی‌های آن را از بین ببرند و گندم با کیفیت بالا تولید کنند.

وی با اشاره به اینکه از نظر میزان ذخیره گندم و آرد در سطح استان مشکلی نداریم، اضافه کرد: در حال حاضر، گندم خارجی وارد استان شده و در سیلوهای دولتی ذخیره شده است و ذخیره آرد به میزان کافی است و در زمینه آرد، گندم و سایر کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور در مورد میزان پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی راجع به تولید گندم در سال جاری اضافه کرد: پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی در مورد تولید گندم در سال جاری، 260 هزار تن در سطح استان است و مراکز ذخیره‌سازی سیلوهای مکانیزه آماده نگهداری این میزان گندم (بومی) است.

وی در پایان اظهار داشت: در سال گذشته میزان گندم تولیدی 50 هزار تن بوده است که 24 هزار تن آن توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور خریداری شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول