اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

پیش‌بینی خرید 200 هزار تن گندم در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان پیش‌بینی کرد: امسال 200 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شود.

پیش‌بینی خرید 200 هزار تن گندم در استان زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مقدار گندم توسط بخش خصوصی یا خود دولت خریداری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمادگی لازم برای ذخیره‌سازی گندم در مراکز نگهداری این محصول فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به فصل برداشت گندم اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی که در استان زنجان وجود دارد، این عمل در اواسط تیر ماه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با آخرین پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تولید گندم، امسال 200 تا 220 هزار تن گندم از طریق بخش خصوصی یا بخش دولتی در استان زنجان خریداری می‌شود.

خالقی در ادامه با اشاره به قیمت خرید گندم و اقدامات شرکت غله استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر پاک‌سازی سیلوهای ذخیره‌سازی در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود ندارد و فضای کافی برای این امر وجود دارد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر گندم توزیعی در استان زنجان در حد مطلوب قرار دارد، افزود: کارخانجات آردسازی و یا نانوایان نمی‌توانند، هیچ بهانه‌ای در زمینه بی‌کیفیت بودن آرد و گندم داشته باشند.

لازم به ذکر است، از آغاز هدفمندی یارانه‌ها با اقداماتی که صورت گرفته کیفیت نان تولیدی در استان زنجان افزایش یافته و در بحث کیفیت نان تولیدی استان زنجان همواره جزو استان‌های برتر کشور بوده است به گونه‌ای که در بهار سال گذشته رتبه نخست کشوری را در بحث ارتقا کیفی نان به دست آورد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول