اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 خبر داد

خرید 30 هزار تن گندم از کشاورزان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه گفت: خرید گندم از 20 فروردین ماه سال جاری از حوزه‌های جنوبی در شهرستان‌های مهر و لامرد و 17 مرکز خرید حدود 30 هزار تن بوده است.

خرید 30 هزار تن گندم از کشاورزان

 سید غفار رضوی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بهای گندم خریداری شده در سال جاری نسبت به سال گذشته از قرار هر کیلوگرم گندم معمولی 395 تومان و گندم دیم 415 تومان است.

رضوی پور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و 200 هزار تن گندم در بیش از 100 مرکز، خریداری و به سیلو و انبارهای مکانیزه و کارخانجات آرد تحویل شود.

وی بیان داشت: خرید گندم از کشاورزان تا اواخر شهریور ماه سال جاری ادامه یافته که 60 درصد آن در فارس و مابقی به دیگر استان‌ها ارسال می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه اضافه کرد: با نظارت کامل بر کیفیت تولید گندم شاهد توزیع آرد مطلوب در این استان بوده‌ایم و با مشاهده پایین بودن کیفیت آرد، خبازی‌ها می‌توانند آرد را به کارخانه تحویل و یا تعویض کنند.

رضوی‌پور تصریح کرد: سعی شده است با افزایش زمان تحویل‌گیری در مراکز خرید، گندم به موقع تخلیه و بابت تخلیه مبلغ کمتری از کشاورزان دریافت شود.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده تا دو درصد سن‌زدگی گندم  از کشاورزان بدون کاهش قیمت خریداری و بالاتر از دو درصد غیراستاندارد است.

مدیرعامل شرکت غله فارس خاطرنشان کرد: در سال گذشته به ازای هر یک‌درصد سن‌زدگی گندم 100 ریال از قیمت گندم کسر می‌شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول