اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی هویزه خبر داد

خریداری 32 هزار تن گندم از کشاورزان هویزه

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی هویزه از خریداری 32 هزار تن گندم از کشاورزان هویزه خبر داد.

خریداری 32 هزار تن گندم از کشاورزان هویزه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان، منوچهر نوذری گفت: 18 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ تضمینی توسط تعاونی روستایی خریداری شد.

وی افزود: این میزان گندم توسط دو مرکز خرید وابسته به شرکت‌های تعاونی روستایی در روستاهای مشلشیه و مشراگه از دوم اردیبهشت‌ماه تاکنون خریداری شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این میزان 17 هزار و 500 تن گندم معمولی و 500 تن گندم دروم است.

نوذری اظهار داشت: در حاضر گندم از سطح 23 هزار هکتار معادل 75 درصد اراضی برداشت شده و پیش‌بینی می‌شود در مجموع تولید گندم امسال به 30 هزار تن و میزان گندم خریداری شده به 25 هزار تن برسد.

به گفته این مقام مسئول، بهای محصول گندم کشاورزان رامشیری به روز و به صورت مرتب توسط بانک سپه پرداخت می‌شود و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

*خرید 32 هزار تن گندم از کشاورزان هویزه

همچنین مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی هویزه گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون 32هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به نرخ تضمینی توسط تعاونی روستایی خریداری شد.

حسین کوتی افزود: محصول گندم معمولی با افت چهار درصد و غیرمفید دو درصد، 3 هزار و 950ریال و با همین میزان افت گندم دروم 4 هزار و 150 ریال خریداری شده است.

وی با بیان اینکه دو مرکز خرید تضمینی گندم در این شهرستان وجود دارد پیش‌بینی کرد 55هزار تن گندم در این شهرستان برداشت شود.

*خرید تضمینی 35هزار تن گندم از دشت آزادگان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان از خرید بیش از 35 هزار تن گندم توسط مراکز خرید جلالیه و مرکز خرید شرکت تعاون روستایی ساسان بستان به صورت تضمینی خبر داد.

فیصل یلالی افزود: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به صورت شبانه‌روزی و بدون هیچ وقفه‌ای به مراکز خرید گندم ذکر شده تحویل دهند.

وی اضافه کرد: متولی خرید گندم شرکت غله و بازرگانی استان است و تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکت غله اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول