اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت خدمات کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

آغاز خرید بذر گواهی‌شده گندم / صدور 2 هزار جلد شناسنامه ماشین‌آلات

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با برداشت گندم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان کار خرید بذر گواهی شده را آغاز کرده است.

آغاز خرید بذر گواهی‌شده گندم / صدور 2 هزار جلد شناسنامه ماشین‌آلات

محمد محسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: همزمان با برداشت گندم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان کار خرید بذر گواهی شده را در راستای بوجاری و تأمین نیاز بذری منطقه در سال آتی آغاز کرده است.

وی افزود: همچنین این شرکت برای رفع مشکل سوخت تراکتورهای کشاورزی و ماشین‌آلات تاکنون اقدام به صدور 2 هزار جلد شناسنامه ماشین‌آلات کرده است.

محسنی تصریح کرد: تعداد 85 قلم کالا از ادوات یارانه‌ای در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان برای فروش وجود دارد که یارانه قابل توجهی به آن اختصاص یافته است.

وی ابراز داشت: این شرکت برای تهیه و تأمین نهاده‌های کشاورزی بر حسب اعلام نیاز مراجع ذیربط برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

محسنی عنوان کرد: همچنین نهاده‌ها در اسرع وقت توسط شبکه توزیع کارآمد «کارگزاران بخش خصوصی» شرکت‌های تعاونی روستایی و تعاونی تولید، توزیع شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان گفت: با برنامه‌ریزی گسترده و استفاده از کارگزاران کارآمد در راستای توزیع بذر و پیشگیری از سنواتی شدن نیز تلاش شده است.

محسنی بیان داشت: اولویت‌های توزیع نهاده‌ها در استان کرمان بر حسب شرایط اقلیمی سطح زیر کشت با استناد به سهمیه‌های مشخص شده برای شهرستان‌های تابعه تعیین شده است.

وی با تأکید بر کاهش مصرف سم در داخل استان اذعان داشت: در راستای ارسال سموم مازاد بر مصرف به سایر استان‌ها تلاش شده است.

محسنی خاطر نشان کرد: همچنین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان بر کار تولیدکنندگان کود و بذر طرف قرارداد با شرکت نظارت کامل دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول