اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین:

تسهیل ازدواج مددجویان مهم‌ترین هدف ستاد جهیزیه است

خبرگزاری فارس: کارشناس ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین گفت: ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه، حمایت و تسهیل امر ازدواج بین مددجویان تحت پوشش جامعه هدف بهزیستی از مهم‌ترین اهداف ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین است.

تسهیل ازدواج مددجویان مهم‌ترین هدف ستاد جهیزیه است

معصومه عباس‌زاده شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: مددجویان جامعه هدف بهزیستی با شرکت در کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی می‌توانند مدیریت صحیح زندگی، تحکیم بنیان خانواده و نحوه چگونه درست زندگی کردن را یاد بگیرند.

وی پرداخت کمک هزینه جهیزیه به مددجویان را از برنامه‌های ستاد جهیزیه سازمان بهزیستی استان قزوین عنوان و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی به مددجویان از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

عباس‌زاده شایق ادامه داد: کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان مددجویان بهزیستی ارائه داده می‌شود تا آنان روابط عاطفی زناشویی بین خودشان را تقویت کنند و در برخورد با موانع و مشکلات زندگی بتوانند آنها را با مدیریت صحیح در زندگی آسانتر برطرف کنند.

کارشناس ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: این کلاس‌ها در سه جلسه و هر جلسه به مدت زمان 4 ساعت به آنان آموزش داده می‌شود و همچنین استقبال مددجویان جامعه هدف بهزیستی از این کلاس‌ها مطلوب بوده است.

وی ابراز کرد: ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین تلاش می کند تا رضایت همه مددجویان مراجعه به این ستاد را کسب کند و در این راستا تا حدود زیادی موفق بوده است.

عباس‌زاده شایق گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش‌های مضاعف بهزیستی این استان اعتبارات کمک جهیزیه به مددجویان در سال جاری افزایش داده شود تا مددجویان بتوانند تعداد لوازم ضروری بیشتری در زندگی تهیه کنند.

تسهیل ازدواج بین مددجویان از اهداف ستاد جهیزیه است

کارشناس ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین یادآور شد: ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه، حمایت و تسهیل امر ازدواج بین مددجویان تحت پوشش جامعه هدف بهزیستی از مهم‌ترین اهداف ستاد جهیزیه بهزیستی استان قزوین است.

وی با اشاره به شرایط دریافت کمک هزینه جهیزیه به مددجویان جامعه هدف بهزیستی بیان کرد: این مددجویان با ارایه شماره پرونده تحت پوشش جامعه هدف بهزیستی و همچنین ارایه عقدنامه و مدارک لازم به مددکاران مربوطه بهزیستی می‌توانند از تسهیلات کمک هزینه جهیزیه بهزیستی برخوردار شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مددکاران مربوطه در ستاد جهیزیه بهزیستی پس از دریافت اسناد اطلاعات از مددجویان جامعه هدف بهزیستی و پس از بررسی صحت اطلاعات آنان مشخصات این مددجویان را در بانک اطلاعاتی سازمان بهزیستی ثبت می‌کنند تا با تامین اعتبارات به آنان تسهیلات کمک هزینه جهیزیه پرداخت شود.

وی توضیح داد: پرداخت تسهیلات کمک هزینه جهیزیه به مددجویان بلاعوض است و آنان با دریافت این تسهیلات می‌توانند با تهیه لوازم ضروری زندگی از جمله فرش، یخچال و اجاق گاز سریع‌تر به خانه بخت بروند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول