اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌مهری مدیر کل بهزیستی در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بناب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مرکز نگـهداری معلولان شهید چمران بناب از بی‌مهری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی نسبت به این مرکز انتقاد کرد و گفت: این مسئول به محض ورود به این مرکز ‌گفت: «من را چرا به این مرکز آوردید؟! من سال‌ها پیش یک بار به این مرکز آمده بودم!»

بی‌مهری مدیر کل بهزیستی در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ودود دانشیان شامگاه امروز در حاشیه بازدید مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از مرکز نگهداری معلولان شهید چمران بناب طی گفتگویی با خبرنگاران گفت: در حالی که مدیرکل بهزیستی استان پس از مدت‌ها برای بازدید و رسیدگی به مشکلات این مرکز آمده بود، با برخورد سرد و بی‌مهری نسبت به معلولان و کارکنان این مرکز موجب رنجش خاطر اعضای این مرکز شد.

وی افزود: مدیرکل بهزیستی استان به محض ورود به مرکز نگهداری معلولان بناب با بی‌اعتنایی خطاب به سرپرست اداره بهزیستی بناب گفت: «من را چرا به این مرکز آوردید؟! من سال‌ها پیش یک بار به این مرکز آمده بودم!»

دانشیان تصریح کرد: وقتی من گفتم که آمدید از نزدیک مشکلات این مرکز را بررسی کنید؛ ‌جواب داد: « برای رسیدگی به مشکلات مرکز قبلاً از دفترم وقت بگیرید، بیایید دفتر حل کنیم!»

مدیرعامل مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان شهید چمران بناب در ادامه این گفت‌وگو ضمن گلایه از نحوه برخورد صادقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: در حالی که کارکنان دلسوز و زحمتکش این مرکز از قبل مشتاقانه منتظر حضور مدیرکل بهزیستی در این مرکز بودند، اما محمدرضا صادقی حتی «یک سلام و خسته نباشید» هم به این کارکنان پرتلاش نگفت!

دانشیان گفت: بازدید مدیرکل بهزیستی استان و هیئت همراهش از این مرکز هیچ سود و نتیجه‌ای برای مرکز نداشت.

وی سپس از مسئولان بهزیستی استان خواست در روند برخورد و معاشرت با کارکنان دلسوز این مجموعه تجدید نظر کرده و برای جامعه معلولان بناب بیشتر توجه کنند.

مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی بالای14 سال در بناب 100 نفر ظرفیت دارد و هم اکنون 85 نفر معلول از منطقه بناب و شهرهای همجوار در این مرکز نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول