اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

40 گروه هم‌یار اشتغال در بهزیستی تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 40 گروه هم‌یار اشتغال در زمینه خودکفایی زنان سرپرست خانوار در بهزیستی استان اصفهان تشکیل شده است.

40 گروه هم‌یار اشتغال در بهزیستی تشکیل شده است

محمود محمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بهزیستی استان اصفهان نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد، بودجه ناچیزی دارد، اظهار داشت: خیّران همانند بازوان توانمندی همواره یاری‌گر مددجویان بهزیستی بوده‌اند چنانکه بار اصلی اداره امور بهزیستی برعهده خیّران است.

وی افزود: فقط یک‌ چهارم نیازهای بهزیستی از طریق اعتبارات تخصیص یافته انجام می‌شود و این در حالی است که مددجویان معلول جسمی و حرکتی برای تأمین تجهیزات خود نیاز به کمک مالی فراوانی دارند که عملاً تأمین آن از عهده بهزیستی خارج است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تاکید به اینکه نیاز به اعتبار همیشه چالش مهم بهزیستی بوده است، تصریح کرد: 10 هزار خانوار زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی هم‌چنین با تاکید به اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف بهبود زندگی، استقلال و خودکفایی از برنامه‌های مهم بهزیستی است، افزود: تاکنون بیش از 40 گروه هم‌یار اشتغال در این زمینه تشکیل شده است.

محمدزاده با اشاره به اینکه رشد و افزایش طلاق و گام‌های اساسی اورژانس اجتماعی در راستای کاهش طلاق است، بیان داشت: بیش از 30 کلینیک مددکاری از سال گذشته در این زمینه فعال شده است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 9 مرکز اورژانس اجتماعی و کاهش طلاق، 30 کلینیک مددکاری اجتماعی در سطح استان اصفهان زیر پوشش معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی بوده و خدمات لازم را دریافت و به مددجویان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول