اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی قم اعلام کرد

ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهداشت روانی در مراکز بهزیستی قم

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی قم گفت: خدمات مشاوره‌ای و بهداشت روانی به صورت رایگان از سوی مرکز مشاوره تلفنی با خط 148 ارائه می‌شود.

ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهداشت روانی در مراکز بهزیستی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره آفتابگردان،‌ هادی کریمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت به برنامه‌های اوقات فراغت معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم اشاره کرد و اظهار کرد: ارائه آموزش مهارت‌های زندگی برای جوانان و نوجوانان از طریق مؤسسات خیریه فعال٬ پایگاه‌های سلامت و خدمات اجتماعی و مراکز مشاوره زیر پوشش سازمان، ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج برای جوانان و خانواده‌های مناطق شهری و روستایی از طریق مؤسسات خیریه فعال از جمله برنامه‌های اوقات فراغت معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم است.

وی توزیع رایگان بروشور و یا جزوات تهیه شده در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مناسبت‌ها و نمایشگاه‌ها را از دیگر اقدامات ذکر کرد.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی قم از ارائه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها و جوانان در محلات محروم و حاشیه‌ای با همکاری پایگاه‌های سلامت و خدمات اجتماعی سازمان و مؤسسات خیریه فعال خبر داد و گفت: گروه‌های همیار سلامت روان در محلات شهری با محوریت انجمن همیاران سلامت روان مهرآفرین فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی، هنری ورزشی در طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در محلات شهری و روستایی و محیط‌های کار انجام می‌شود افزود: خدمات مشاوره‌ای و بهداشت روانی از طریق خدمات رایگان مرکز مشاوره تلفنی با شماره 148 ارائه می‌شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور بهزیستی قم در نمایشگاه اوقات فراغت، برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها را بسیار مفید ارزیابی کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول