اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

بهزیستی با حمایت‌ مردم فعالیت‌های رسیدگی به محرومین را گسترش دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: مجموعه بهزیستی باید با حمایت‌های مردمی فعالیت‌های خود در رسیدگی به محرومین را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقرزدایی بکوشد.

بهزیستی با حمایت‌ مردم فعالیت‌های رسیدگی به محرومین را گسترش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی در سال جاری اظهار داشت: راه تقرب به درگاه الهی از میان مردم و خدمت به جامعه عبور می‌کند و خیرین با کمک‌های خیرخواهانه راه خود را به خدا نزدیک‌تر می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حمایت‌های مادی و معنوی خیرین توانسته است، بخشی از نیازهای افراد نیازمند را برطرف سازد که توسعه این خدمات یکی از ضروریات است.

معاون سیاسی استانداری با بیان اینکه بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مراجعان باشد افزود: خوشبختانه خیرین در این استان تاکنون مشارکت‌های بسیار خوبی هم در بخش مادی و هم در بخش معنوی داشته‌اند که باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

نصراللهی با بیان اینکه مشارکت در کار خیر تنها به صورت پرداخت مادی نیست افزود: هر فردی می‌تواند به نوعی در امر خیر مشارکت داشته باشد، کار خیر تنها کمک‌های مالی نیست، چرا که افراد می‌توانند با مهر و محبت نیز در امر خیر مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: دستگیری از نیازمندان و کمک به همنوعان همواره در دین مبین اسلام تاکید و سفارش شده و خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این امر خیر در کشور نهادینه شده است که باید آن را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: مشارکت گسترده خیران در امور خیر و کمک به محرومان جامعه یک نقطه قوت به حساب می‌آید و می‌توان با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب به گسترش و توسعه بیشتر آن پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز از توسعه طرح شکرانه سلامت خبر داد و خاطر نشان ساخت: طرح شکرانه سلامت چند سالی است که در استان به اجرا درآمده است و از امسال با شکل متفاوتی نسبت به سال‌های قبل به اجرا گذاشته می‌شود.

رضا ربیعی افزود: در مرحله ابتدایی این طرح سه و یا چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان و کارگران استان به شکرانه سلامت در اختیار بهزیستی قرار می‌‌گرفت که امسال نحوه اجرای این طرح تفاوت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امسال همچنین توسعه طرح صدقه تلفنی دنبال خواهد شد که طی آن با شماره‌گیری هر کدام از ارقام مندرج در دستگاه‌های تلفن مبلغ متفاوتی به عنوان صدقه به حساب بهزیستی واریز می‌شود.

به گفته وی پیش از این تنها با شماره‌گیری عدد یک مبلغ 2000 ریال بابت صدقه در فیش‌های تلفن افراد اضافه می‌شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول