اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

بخشی از هزینه‌های مرکز T.C بهزیستی آبادان را تأمین می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: در راستای جمع‌آوری متکدیان شهری، به شرط نگهداری این افراد توسط اداره بهزیستی منطقه، شهرداری بخشی از هزینه‌های مرکز T.C را تأمین خواهد کرد.

بخشی از هزینه‌های مرکز T.C بهزیستی آبادان را تأمین می‌کنیم

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: وجود متکدیان در جای جای این شهر، بسیاری از شهروندان را آزار داده و موجبات گلایه آنها از شهرداری منطقه را فراهم کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که جمع‌آوری متکدیان سطح شهر تا چه اندازه به حوزه فعالیت شهرداری مربوط می‌شود، گفت: جمع‌آوری این افراد در سطح شهر یک کار بین‌بخشی با تعامل شهرداری، سازمان بهزیستی، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی است.

شهرداری آبادان تصریح کرد: با تعاملات صورت گرفته این کار را در چند مرحله به‌مناسبت‌های مختلف انجام داده که در خردادماه سال جاری برنامه‌ جمع‌آوری مجدد برای جمع‌آوری آنها را در نظر گرفته‌ایم.

وی در خصوص نحوه جمع‌آوری متکدیان شهری خاطرنشان کرد: این افراد را سوار بر اتوبوس کرده و به خارج از استان برده، در آنجا عملیات رهاسازی‌شان انجام می‌شود.

شیرازی ادامه داد: در بهزیستی مرکزی به نام  T.C وجود دارد که محل نگهداری معتادان و متکدیان معتاد است.

وی ادامه داد: ما در شورای سلامت درخواست کردیم که شهرداری بخشی از هزینه‌های این مرکز را به شرط اینکه متکدیان را نیز خدمات‌دهی و نگهداری کند، تأمین خواهد کرد.

مدیر سامانه شهری آبادان در پاسخ به صحت این موضوع که آیا متکدیان شهرهای دیگر را به آبادان انتقال داده و در این منطقه رها می‌کنند، گفت: این موضوع مستند نیست اما همانطور که ما متکدیان شهرمان را به خارج از استان انتقال می‌دهیم، ممکن است برخی شهرهای استان نیز همین رویه را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول