اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان:

مناسب‌سازی معابر تنها بر عهده بهزیستی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان گفت: مناسب‌سازی معابر تنها به عهده سازمان بهزیستی نیست.

مناسب‌سازی معابر تنها بر عهده بهزیستی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات معلولان دشتستان اظهار داشت: اداره بهزیستی همواره در راستای خدمات‌رسانی به افراد زیر پوشش اهتمام دارد و رضایت خاطر این عزیزان مهم‌ترین اولویت این نهاد است.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده طی سال گذشته و امسال در دشتستان بهبود داشته و امیدوار هستیم در سال جاری این مهم تداوم یابد.

رئیس اداره بهزیستی خاطر نشان کرد: 4 هزار و 500 نفر معلول ذهنی، جسمی و حرکتی و ضایعات نخاعی در این شهرستان زیر پوشش حمایت‌های این سازمان قرار دارند.

هوشیار تصریح کرد: از این تعداد 81 نفر معلول قطع نخاعی و کامل بی‌حرکت هستند که تلاش کرده‌ایم کیفیت خدمات و تنوع خدمات را بیشتر و بهتر کنیم.

وی اضافه کرد: مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان و تخصیص اعتبار ویژه برای این امر برای رفاه حال آنها بسیار ضروری است و با تلاش مدیران ارشد سازمان بهزیستی استان و کشور شاهد ارائه بهترین نمونه خدمات هستیم.

این مسئول بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با بهزیستی تاکید کرد و گفت: مناسب‌سازی معابر تنها به عهده سازمان بهزیستی نیست بلکه تمام دستگاه‌های اجرایی در مناسب‌سازی مراکز دولتی، خصوصی و عمومی برای معلولان نقش دارند.

هوشیار اذعان کرد: خدمات بهزیستی به افراد زیر پوشش بسیار متنوع و ارزشمند است و برای رفاه و آسایش افراد به ویژه معلولان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول