اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مددجویان بهزیستی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، کلاس‌های آموزشی ویژه مددجویان بهزیستی در این منطقه برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مددجویان بهزیستی در آبادان

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره بهزیستی با همکاری شبکه بهداشت و درمان این منطقه، کلاس‌های آگاه‌سازی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی و عموم علاقمندان برگزار می‌کند.

وی افزود: کلاس‌های آگاه‌سازی در مجتمع‌های اداره بهزیستی و با حضور اساتید برتر برای بالا رفتن سطح آموزشی خانواده‌های آبادانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی آبادان در تشریح دیگر برنامه‌های این اداره گفت: مهدهای کودک نیز در فصل تابستان پذیرای نونهالان آبادانی هستند و مددجویان را به صورت رایگان نام‌نویسی می‌کنند.

وی ادامه داد: دو مرکز حرفه‌آموزی برای معلولان بالای 14 سال که قابلیت یادگیری دارند اقدام به برگزاری کلاس‌های صنایع دستی، ویژه دختران در سایت اداری ایستگاه12 کوی قدس و 30 متری ذوالفقاری ویژه پسران می‌کند.

فرحانی با اشاره به بودجه کم سازمان بهزیستی برای تأمین کمک هزینه آموزشی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه تأمین اعتباری از طرف سازمان برای طرح اوقات فراغت فرزندان مددجو نشده و ما در این زمینه با محدودیت روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت بودجه و تعداد مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی از اداره‌های فعال در طرح اوقات فراغت، خواستار همکاری در زمینه برگزاری کلاس‌های رایگان برای مددجویان هستیم.

رئیس اداره بهزیستی آبادان در پایان اظهار کرد: مددجویان می‌توانند در کلاس‌های هلال احمر، آموزش و پرورش، کانون فکری کودک و نوجوان و پایگاه بسیج و فنی و حرفه‌ای نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول