اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

بستر زیارت امام‌ رضا(ع) برای تمام مددجویان بهزیستی فراهم شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: فراهم کردن زیارت همه مددجویان بهزیستی عین عدالت است و در این راستا باید بستر شرایط زیارت برای تمام مددجویان بهزیستی فراهم شود.

بستر زیارت امام‌ رضا(ع) برای تمام مددجویان بهزیستی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس نیاوند ظهر امروز از روند اجرایی اعزام مددجویان بهزیستی برای زیارت حرم مطهر رضوی بازدید کرد و اظهار داشت: فراهم شدن شرایط و زمینه‌ سفر به مشهد و زیارت مرقد امام هشتم(ع) برای افراد بی‌بضاعت، از آرزوهای مقام معظم رهبری است و در این ارتباط باید شرایط و امکانات برای زیارت این افراد از سوی تمام متولیان امر فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی افزود: فراهم کردن بستر برای سفر زیارتی برای همه مددجویان بهزیستی، عین عدالت است و در این ارتباط آنچه که می‌توان گفت این است که باید این امر استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در مشهد برای کمک به اجرای این برنامه وجود دارد، گفت: اردوگاه‌ها و مراکزی که در اختیار آموزش و پرورش، کمیته امداد و سایر نهادها قرار دارد، می‌تواند برای این‌گونه برنامه‌ها در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

نیاوند در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بارگاه منور امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌شک برای بازسازی روحی و فرهنگی جامعه‌ هدف سازمان‌هایی مانند بهزیستی، باید از نعمت وجود آقا امام هشتم(ع) به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هزینه کردن برای پذیرایی زائران حضرت رضا(ع) پس‌انداز برای آخرت است، گفت: این کار باید فقط با هدف جلب رضای خدا انجام شده و با اخلاص در عمل همراه باشد چرا که با اجرای این طرح بیشترین بازدهی فکری و فرهنگی در سطح جامعه‌ هدف به دست می‌آید.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول