اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور رضا ربیعی به عنوان مدیر کل بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: مدیر هر مجموعه‌ای می‌تواند با کار صادقانه و گذشت مجموعه تحت امر خود را به پیروزی و موفقیت رهنمون سازد.

کاظم نظم‌ده افزود: تعامل سازنده مدیر و کارکنان رمز موفقیت هر سازمانی است که بدون آن رسیدن به موفقیت سازمانی دور از دسترس خواهد بود.

وی مهم‌ترین رسالت مدیران را خدمت صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: مدیران و کارکنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم باید منفعت جامعه را مدنظر قرار داده و با گذشت و فداکاری در امر خدمت‌رسانی به مردم بکوشند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور مهم‌ترین وظایف بهزیستی را ارائه خدمت بی‌منت به نیازمندان، معلولان، محرومین و سالمندان دانست و ادامه داد: هر فردی که این مسئولیت خطیر را بر عهده می‌گیرد باید برای رضای خدا کار کرده و در این راه ائمه اطهار (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهد.

نظم‌ده با تاکید بر اینکه مدیران باید به شأن کارکنان توجه داشته و از مشورت با آنان غافل نشوند اظهار داشت: مدیران بدانند در راستای رسیدن به اهداف سازمان تفکر گروهی اصلی اجتناب‌ناپذیر است که می‌طلبد به آن اهتمام کنند.

در این مراسم رضا ربیعی به عنوان مدیر کل بهزیستی استان مرکزی معرفی و از تلاش‌های ارزنده حامد افراسیابی مدیر کل سابق این نهاد تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول