اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی خراسان‌رضوی:

بهزیستی اجرای برنامه‌های پیش‌گیرانه سلامت را در اولویت قرار دهد

خبرگزاری فارس: معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: کارشناسان بهزیستی باید با تعامل با سایر دستگاه‌ها، اهمیت اجرای برنامه‌های پیش‌گیرانه در سلامت را در اولویت قرار دهند.

بهزیستی اجرای برنامه‌های پیش‌گیرانه سلامت را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن حاجی‌پور عصر امروز در کارگاه آموزش نحوه نظارت بر مراکز پیش‌گیری اظهار کرد: اعتبارات پیش‌گیرانه، تناسبی با رشد آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی ندارد و کارشناسان بهزیستی باید با تعامل با سایر دستگاه‌ها، اهمیت اجرای برنامه‌های پیش‌گیرانه در سلامت کارکنان آن دستگاه‌ها و خانواده‌های آنان را برای مسئولان این دوایر روشن سازند.

معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: اگر مسئولان اجرایی شهرستان‌ها و به‌ ویژه فرمانداران به اهمیت این برنامه‌ها بیشتر واقف شوند همکاری وسیع‌تر و جدی‌تری با بهزیستی در اجرای این برنامه‌ها دارند که سبب صرفه‌جویی در منابع و تسریع در اکتساب نتایج می‌شود.

حاجی‌پور با بیان اینکه بهزیستی در حال حاضر 23 طرح و برنامه در زمینه‌های مختلف پیش‌گیری در دست اجرا دارد، گفت: هدف این برنامه‌ها تمام اقشار جامعه هستند و بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای این برنامه‌ها همکاری مسئولانه‌‌تری داشته باشند.

معاون پیش‌گیری بهزیستی خراسان‌رضوی با بیان اینکه هدف از نظارت بر مراکز پیش‌گیری و درمان غیر دولتی، مچ‌گیری و برخورد منفی نیست، گفت: در بسیاری از موارد، نقص در مراکز به علت آگاه نبودن مسئولان و کارکنان مرکز است که باید با آموزش و تعامل فکری، این آگاهی بیشتر شود.

وی اظهار کرد: متولی کار پیش‌گیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و بحران‌های خانوادگی، همه‌ دستگاه‌ها هستند و برای اجرای برنامه‌های پیش‌گیرانه، باید تمام مسئولان دولتی مشارکت و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول