اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطابق آمار ارائه شده

بیش از 2500 معلول زیر پوشش بهزیستی تاکستان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و آمار به دست آمده از حوزه توانبخشی 2 هزار و 535 نفر از معلولان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان هستند.

بیش از 2500 معلول زیر پوشش بهزیستی تاکستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین، عزیز رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر از این آمار ارائه شده در خصوص معلولان به تفکیک 639 نفر با معلولیت جسمی و حرکتی، 371 نفر شنوایی و گفتاری، 348 نفر بینایی، 511 نفر چند معلولیتی، 411 نفر ذهنی، 61 نفر صرع و تشنج، 39 نفر ضایعه نخاعی، 115 نفر روانی و 40 نفر سالمند تشکیل پرونده داده‌اند.

وی ادامه داد: بهزیستی این شهرستان با ایجاد چهار مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان جسمی حرکتی، مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی پسران بالای 14 سال، مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولان شنوایی و گفتاری زیر 14 سال به 170 نفر از جامعه هدف زیر پوشش خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

رحمانی بیان کرد: بقیه افراد زیر پوشش از خدمات دیگر بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری با پیشگیری‌های صورت گرفته، آمار معلولان که معلولیت از طریق حوادث و سانحه و …..پیش می‌آید، کاهش یابد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول