اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

60 درصد مددکاران اردبیل کارمند بهزیستی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم اینک 60 درصد مدد‌کاران استان اردبیل با توجه به آمارهای ارائه شده در بهزیستی مشغول به کار هستند.

60 درصد مددکاران اردبیل کارمند بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان ظهر امروز در همایش تجلیل از مددکاران حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به آمارهای موجود هم اکنون 60 درصد مددکاران در بهزیستی استان مشغول فعالیت می‌باشند که خدمات مشاوره‌ای به صورت گروهی و فردی به جامعه هدف ارائه می‌گردد برهمین اساس سازمان بهزیستی به صورت نهاد تخصصی و کارآمد در خدمت مددجویان است.

وی با تبریک روز مدد‌کار گفت: شما مددکاران پیروان راه ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) هستید و امید است بتوانیم ادامه‌دهندگان راه و هدف ائمه اطهار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مددکاران به عنوان امید، هدایتگر و راهنما برای مددجویان به شمار می‌روند به طوری که امروز شاهد مددکاران دلسوز، رئوف و همراه با وجدان‌کاری هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: به حمدالله در مورد مددکاری و دستگیری از محرومان و نیازمندان روایات و احادیث گوناگونی نقل شده است اگر بخواهیم مددکار موفق باشیم و وجدان ما راحت باشد لازم است برای مددجویان خدمات همه جانبه ارائه نماییم و در این زمینه بایستی اطلاعات دستگاه‌های ذیربط را در اختیار داشته باشیم تا در ارائه خدمات به این عزیزان دچار کمبود و نقصان نشویم.

احمدیان بیان داشت: حرفه مددکاری نشان از روحیه قوی، استوار و پایدار است و در این میان مددکار باید همواره رازدار، امین، متخصص، دلسوز و در عین حال صبور باشد تا بتواند با ارتباط قوی و موثر مشکلات و موانع مددجویان را تسهیل نماید.

این مسئول ادامه داد: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مسائل اجتماع را به دوش کشیده و به سرمنزل مقصود برساند و این امر حمایت همه مردم را می‌طلبد تا به صورت همگانی در آبادانی و پیشرفت جامعه تلاش شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: باید در همه مسائل به بحث‌های پیشگیری اهمیت ویژه و قابل توجهی دهیم تا مددجویان و افراد آسیب دیده از خطرات و معضلات آسیب‌های اجتماعی در امان بوده و بتوانند به راحتی به امورات خود رسیدگی کنند.

احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود بر اصول اساسی مددکاری و بحث رازداری و احترام به عزت نفس و ارزش‌گذاری خدمات گیرندگان اشاره کرد و آن را پایه و اساس مددکاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این همایش اعلایی از اساتید دانشگاه در ارتباط با جایگاه و نقش مددکاران در سازمان‌ها و جوامع امروزی مطالبی را ارائه کرد.

همچنین بحث آزاد و بیان مشکلات و انتظارات مددکاران توسط سه نفر از نمایندگان منتخب بخش دیگری از همایش بود که نمایندگان مددکاران مباحث و مشکلات حوزه‌های کاری و انتظارات خود از مسئولان و دستگاه‌ها را بیان کردند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول