اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آمادگی افراد برای جشنواره کشوری

بهزیستی هرمزگان برترین‌های "جشنواره فیاض‌بخش" را معرفی کرد

خبرگزاری فارس: با هدف اجرای جشنواره "شهید فیاض‌بخش" و معرفی برترین‌های بهزیستی در سراسر کشور، بهزیستی هرمزگان اقدام به معرفی برترین‌های این جشنواره در برش استانی کرد.

بهزیستی هرمزگان برترین‌های "جشنواره فیاض‌بخش" را معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی هرمزگان ، این جشنواره به منظور شناسایی افراد برتر و توانمند در حوزه‌های خیّران، مددجویان، مدیران و کارمندان نمونه در سطح استان‌ها، در سطح حوزه بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

در ادامه این گزارش جاسم محمدی‌فارسانی مدیرکل بهزیستی هرمزگان می‌افزاید: در راستای ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد واحدهای مختلف، این جشنواره فرصت مناسبی برای شناسایی افراد توانمند و بروز استعدادها و شکوفایی تلاشگران در عرصه‌های مختلف است.

بنابر این گزارش، جشنواره مذکور هر ساله در سراسر کشور و در دو سطح استانی و ملی برگزار و برگزیده‌گان جشنواره کشوری در مراسم ملی جشنواره شهید فیاض‌بخش توسط وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

هم‌چنین واحدها، مدیران و کارشناسان برگزیده استانی نیز در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمات اجتماعی توسط استاندار مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است: نخستین سال برگزاری این جشنواره در سطح کشور در نخستین روز غیر تعطیل هفته بهزیستی در تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

"محمدعلی فیاض‌بخش" به عنوان طراح و پیشنهاد دهنده سازمان بهزیستی در کشور شناخته می‌شود.

پس از بررسی و مطالعات انجام شده زیر نظر محمدعلی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌‌های غیر بیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذی‌ربط، در راستای گسترش خدمات توان‌بخشی، حمایتی، بازپروری و پیش‌گیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، پایه‌گذاری شد.

جشنواره مذکور در واقع به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهید فیاض‌بخش به همین نام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول