اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواسط مهر

انتخابات شورای صنفی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: پس از اعتراض‌های متعدد دانشجویان، انتخابات شورای صنفی دانشگاه مازندران در اواسط مهر ماه برگزار می‌شود.

انتخابات شورای صنفی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

یوسف محنت‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه شورای صنفی رفاهی دانشجویان می‌تواند در تعامل با مدیریت به پیشبرد امور یاری کند و در خدمات‌رسانی به دانشجویان به مدیریت کلان دانشجویی کمک کرده با حضور این شورا و فعالیت آن در دانشگاه مازندران تاکید کرد.

وی افزود: ما شورای صنفی رفاهی دانشجویی را بازوی مدیریتی خود دانسته و برای این شورا ارزش بسیار بالایی قائل هستیم.

محنت‌فر گفت: آیین‌نامه شورای صنفی رفاهی دانشجویان جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و این شورا که به عنوان شورای صنفی رفاهی دانشگاه مازندران در پردیس تشکیل می‌شود 9 نفر عضو دارد که با رای کل دانشجویان دانشکده‌های مختلف انتخاب می‌شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه مازندران اضافه کرد: بنابراین دیگر شورای صنفی مجزا برای هر دانشکده وجود ندارد و در قالب شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان اعلام کرد: انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه مازندران در اواسط مهر و اوایل آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول