اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

حضور دانشجویان در جشنواره‌های سراسری هنری در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه تاکنون 600 اثر هنری برای جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان ارسال شد، گفت: حضور دانشجویان در جشنواره‌های سراسری هنری در حال افزایش است.

حضور دانشجویان در جشنواره‌های سراسری هنری در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین جلاهی صبح امروز در حاشیه برپایی دومین نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران بیان داشت: تاکنون 600 اثر هنری از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای حضور در جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجویان به این نمایشگاه ارسال شد.

جلاهی با بیان اینکه همچنان آثار دانشجویان برای ما ارسال می شود، گفت: دومین نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به منظور انتخاب آثار برتر برای حضور در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان سراسر کشور که در تابستان امسال در استان کرمان برگزار می‌شود، برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه در دو بخش آزاد و ویژه برپا شده، افزود: بخش آزاد شامل آثار ادبی، پژوهشی، فناوری اطلاعات، معارف اسلامی، نشریات دانشجویی و هنری، کاریکاتور و فیلم کوتاه است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه هر یک از این بخش‌ها خود به چند دسته تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: در بخش ویژه موضوع‌های مرتبط با اخلاق پزشکی به نمایش گذاشته شده است.

جلاهی به استقبال دانشجویان از این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین آثار ارسال شده در بخش‌های هنری و ادبی بوده که بعد از داوری به نفرات برتر هدایایی تعلق خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه آثار برگزیده در این نمایشگاه برای حضور در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان سراسر کشور در کرمان ارسال می‌شود، ابراز داشت: در این دوره از جشنواره هر دانشجو می‌تواند در بخش‌های عنوان شده حداکثر سه اثر ارایه دهد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شعار این دوره از جشنواره را "سلامت حضور از غیبت تا ظهور" دانست.

وی با بیان اینکه جشنواره سراسری فرهنگی هنری در سال گذشته در استان گلستان برگزار شده بود، متذکر شد: در دوره قبل این جشنواره 324 اثر از مازندران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران توانستند در 10 رشته از جمله نقاشی، دکلمه خوانی و... 14 مقام برتر را از آن خود کنند.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از هفتم خرداد ماه در دانشکده داروسازی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) آغاز به کار کرده و تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول