اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان معتکف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: امسال 100 دانشجوی دانشگاه آزاد زنجان معتکف می‌شوند.

دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان معتکف می‌شوند

عباس قنبری صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از نظر انجام برنامه‌های فرهنگی فعال است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین مراسم معنوی اعتکاف اضافه کرد: سالانه انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه می‌شود.

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ادامه با تاکید بر پاسداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اضافه کرد: امام راحل به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حق بزرگی برگردن ملت و مسئولان داشته و باید مراسم ارتحال این بزرگوار با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه‌ها در تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) اضافه کرد: حداقل اقدامی که دانشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند، اجرای برنامه‌ها در شان این امام راحل است.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: بحث بیداری اسلامی یکی از موضوعاتی بود که به جد توسط امام خمینی (ره) پیگیری می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته است، افزود: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اجرای طرح حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بود که این گروه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

قنبری همچنین با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین 15 خرداد اضافه کرد: این برنامه‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مناسبت این ایام است.

وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی مسجد الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای مراسم اعتکاف افزود: این مراسم نیز با حضور 80 دانشجوی دختر و 25 دانشجوی پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول