اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بویین‌زهرا:

تعهد از صفات شاخص دانشجویان جهادگر است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا گفت: داشتن روحیه تعهد از صفات شاخص دانشجویان جهادگر بسیجی است.

تعهد از صفات شاخص دانشجویان جهادگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا رضا درزی‌مقصودی عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه برپایی اردوها‌ی جهادی در بین دانشجویان موجب تقویت روحیه همکاری و تعامل مشترک بین آنها می‌شود، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی منسجم‌تر زمینه را برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای جهادی در سطح کشور فراهم کرد.

وی افزود: لزوم اجرای ساز و کارهای مناسب و به کارگیری اندیشه‌های برتر می‌تواند کمک شایانی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر اردوهای جهادی در سطح کشور کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه داشتن روحیه تعهد و تلاشگری از صفات شاخص دانشجویان جهادگر در طول ایام برپایی اردوی جهادی است، تصریح کرد: توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه‌ اطهار و نیز همت والا موجب موفقیت و ماندگار شدن هرچه بیشتر و بهتر فعالیت دانشجویان جهادگر می‌شود.

درزی‌مقصودی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات‌رسانی به روستاها و نقاط دور افتاده در استان‌های مختلف وظیفه مهم مسئولان و مردم است، بیان کرد: باید با اراده‌ای قوی و به تمام معنا در عرصه سازندگی و پیشرفت جمهوری اسلامی گام برداشت و سبب خشنودی و رضایت خداوند متعال و مردم شد.

وی اضافه کرد: قطعا عزم راسخ و توان بالای جوانان ایرانی در همه حال سبب اقتدار و عزت نظام اسلامی شده و خفت دشمنان را به دنبال دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دانشجویان با پیروی از آرمان‌های جاوید امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر توسعه کشور تلاش می‌کنند، تصریح کرد: امروز دانشجوی ایرانی با بصیرت و آگاهی همه جانبه در تمام عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشته و دشمنان را در اهداف و مقاصد پلید خود ناکام گذاشته و به شکست حقیقی می‌کشاند.

درزی‌مقصودی اجرای طرح‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها را بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: نهادها و متولیان امور فرهنگی موظف‌ هستند که از حداکثر امکانات و توانمندی‌ها برای برپایی طرح‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان و معاندان نظام اسلامی امروز با انواع ابزار و تهاجم گسترده و خطرناک فرهنگی به دنبال تضعیف روحیه اعتقادات و ارزش‌های جوانان و به ویژه دانشجویان ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: باید با ترویج آموزه‌ها و ارزش‌های دینی در بین جوانان مقدمات شکست دشمنان در عرصه جنگ نرم فراهم شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول