اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد:

دانشجویان از مسائل سیاسی کشور غافل نشوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: دانشجویان نباید از مسائل سیاسی کشور غافل شوند.

دانشجویان از مسائل سیاسی کشور غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داوودی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان بروجرد اظهار کرد: دانشجویان نباید از مسائل سیاسی کشور غافل باشند و در مقابل نیز نباید به سیاسی‌کاری وارد شوند.

وی افزود: دشمن با تحریم و جنگ نرم تلاش دارد که به مقابله با نظام بپردازد لذا در هر جا که کوتاهی صورت گیرد، دشمن وارد عمل خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: دشمن از محیط‌ دانشگاه‌ها و دانشجویان برای ضربه زدن به نظام وارد عمل می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: اگر چه تاکنون فرمانداری نسبت به برگزاری همایش‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌ها و استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی نظارت کامل داشته است اما با تشکیل کمیسیون دانشجویی که زیرمجموعه شورای تأمین است، نظارت‌های کلی‌تری می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون دانشجویی نظارت بر شرایط اخلاقی، رفتاری و اجتماعی دانشجویان و خوابگاه‌های آنها و رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن آنها است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان بروجرد حدود 11 واحد دانشگاهی آزاد، علمی کاربردی، دولتی و پیام‌نور با حدود 30 هزار دانشجو وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش شود تا با پرداختن به برنامه‌های مختلف گامی مهم در کمک به کشور و عبور از این مقطع حساس برداریم.

یادآور می‌شود، در این کمیسیون که نماینده‌های واحدهای دانشگاهی بروجرد حضور داشتند و مقرر شد در جلسه دوم که شهریورماه برگزار می‌شود، مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول