اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 14 خرداد

اعزام دانشجویان مینابی به مرقد امام

خبرگزاری فارس: در آستانه 14 خرداد و سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، 40 نفر از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت مدیریت کمیته امداد میناب به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

اعزام دانشجویان مینابی به مرقد امام

کارشناس مسئول فرهنگی و آموزش مدیریت کمیته امداد میناب پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام این دانشجویان و دانش‌آموزان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت:این تعداد از دختران دانش‌آموز عضو کانون پیروان ولایت و کانون دانشجویی هستند که با حضور در ویژه مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب، یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

اسماعیل نگهبان هدف از اعزام این دانشجویان و دانش آموزان را شرکت در همایش بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تجدید میثاق و بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این کاروان را یک نفر مربی و یک طلبه خواهر همراهی می‌کند.

وی همچنین از اعزام 38 نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد به اردوی فرهنگی تفریحی خبر داد و بیان داشت: این تعداد از دختران بازمانده از تحصیل و از سنین 23 تا 30 سال هستند که 15 خرداد به استان فارس و شهرستان شیراز اعزام می‌شوند.

این مسئول هدف از برگزاری این اردو را استفاده از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد و بهره‌گیری از مشاوره، آموزش مسائل اخلاقی و دینی عنوان و ابراز داشت: بازدید از از اماکن دیدنی و تاریخی، آموزش بهداشت روانی از دیگر برنامه‌هایی است که دختران اعزام شده، طی یک هفته از آن بهره‌مند می‌شوند.

نگهبان اضافه کرد: این گروه به وسیله یک دستگاه اتوبوس و با همراهی یک نفر مربی و یک نفر مشاور دینی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول