اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بویین‌زهرا خواستار شد

توجه جدی مسئولان به دانشجویان/ بسیج دانشجویی یادگار امام است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا گفت: بسیج دانشجویی یادگار امام خمینی (ره) است که به نگاه عمیق ایشان تشکیل و امروز نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

توجه جدی مسئولان به دانشجویان/ بسیج دانشجویی یادگار امام است

رضا درزی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: سخنان و رهنمودهای حکیمانه امام راحل تا ابد شاخص حرکت ملت ولایت‌مدار و شهید پرور ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم و تمام مسئولان نظام اسلامی امروز با قدرت و شجاعت فراوان در برابر دشمنی‌های استکبار و غرب ایستادگی می‌کنند، بیان کرد: امام راحل با تاثیر شگرفی که بر دل جوانان و نوجوانان در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی گذاشت، سبب شد که ایران اسلامی در برابر تمام کینه توزی‌ها و هجمه‌های سنگین دشمنان مقاوم شده و پایدار باقی بماند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه دانشجویان ایران اسلامی امروز با بصیرت و قدرت معنوی خویش در راستای تحقق آرمان‌های جاوید امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: دانشجویان بسیجی و ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز با حضور در سنگر علم و تقوا و سعی و تلاش در عرصه شکوفایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام مستکبران و زورگویان عالم ثابت می‌کنند که توکل و ایمان راسخ به خداوند متعال موجب برتری و پیروزی در عرصه‌های مختلف می‌شود.

درزی مقصودی اضافه کرد: باید در همه حال مدیون و سپاسگزار خداوند متعال و ائمه اطهار باشیم که اینچنین حکومت و دینی را در اختیار ما قرار داد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر و جدی مسئولان و متولیان اجرایی در کشور به اقشار دانشجویان تصریح کرد: امروز لازم است که مسئولان و به ویژه متولیان امور فرهنگی در جامعه نسبت به تعامل و پشتیبانی هرچه بیشتر دانشجویان توجه بیشتری داشته باشند زیرا امام خمینی (ره) نیز با این نگاه عمیق بسیج دانشجویی را تشکیل دادند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دشمنان امروز با انواع ابزار و دسیسه‌های ضد فرهنگی و دینی به دنبال تخریب اعتقادات و ارزش‌های جوانان هستند، بیان کرد: دانشجویان باید با تجهیز خود به سلاح ایمان و تقوا در مسیر شکست دادن دشمنان در جبهه جنگ نرم تلاش کرده و افتخارآفرین می‌شوند.

درزی مقصودی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره نگاه و توجه ویژه‌ای را به مقوله جنگ نرم و شبیخون فرهنگی استکبار دارند، تصریح کرد: دانشجویان باید با تلاش و همت بیشتر برای تحقق هرچه بیشتر منویات مقام معظم رهبری در کشور گام بردارند.

وی در خاتمه با اشاره برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: در سال جاری برنامه‌ها و اقدامات متعددی مانند برپایی نمایشگا‌ه‌های عفاف و حجاب و نیز جشنواره‌های سراسری فرهنگی و هنری در تمام دانشگاه‌های این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول