اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس

دانشجویان فردوس خواستار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس در حالی به جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی رفت که اغلب دانشجویان از جدی نگرفتن کرسی‌های آزاداندیشی گله‌مند بودند.

دانشجویان فردوس خواستار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمیدرضا گل‌کار عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان باید خود را با فرهنگ، آداب و رسوم مردم محل تحصیل خود وفق دهند تا بتوانند در فضایی آرام و بدون مشکل به تحصیل مشغول شوند.

وی افزود: فضای شهرستان فردوس برای تحصیل دانشجویان مناسب است و توجه به فرهنگ شهرستان و احترام به سنت‌های مردم سبب احترام متقابل آنان شده و دانشجویان در نهایت آرامش می‌توانند به تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری، کرسی‌های آزاد اندیشی، اردوهای فرهنگی و زیارتی، حمایت از نشریات دانشجویی از جمله برنامه‌هایی است که در سرفصل برنامه‌های فرهنگی سال جاری قرار دارد.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری، تشکیل گروه تئاتر برای شرکت در جشنواره، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در موضوعات مشخص و برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی و نمایشگاه عکس دانشجویی قطعاً از آغاز ترم آتی پیگیری می‌شود.

گل‌کار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با یک‌هزار و 300 دانشجوی فعال در ترم جاری دارای دو خوابگاه خواهران و برادران با گنجایش 300 نفر است.

قبل از برگزاری این جلسه حمیدرضا گل‌کار رئیس و حمیدرضا غفاری معاون دانشجویی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از خوابگاه دانشجویی دختران بازدید و با مشکلات دانشجویان از نزدیک آشنا شدند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول