اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس:

شرایط مطلوب در برگزاری امتحانات دانشجویان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور فارس گفت: بهترین شرایط را برای برگزاری امتحانات دانشجویان فراهم می‌کنیم.

شرایط مطلوب در برگزاری امتحانات دانشجویان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، سعید مظلومیان در نشست توجیهی امتحانات و در جمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس، با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات در دانشگاه  اظهار داشت: دانشجویان پس از چند ماه علم‌آموزی، نتیجه این تلاش‌های خود را در امتحانات پایان ترم دنبال می‌کنند که بدین خاطر باید شرایط مناسب برای برگزاری مطلوب امتحانات فراهم شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از حیث برگزاری امتحانات در جایگاه بسیار مطلوبی بین دانشگاه‌ها قرار دارد ابراز داشت: برگزاری آزمون‌های پایان ترم یک میلیون و 300 هزار دانشجو در بیش از 500 مرکز و واحد کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود که دانشگاه پیام نور سرافرازانه از عهده آن برآمده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: حذف قرنطینه‌های استانی برای نخستین بار در امتحانات پایان ترم و تفویض اختیار به مراکز و واحدها، اگر چه زحمت بسیاری دارد اما در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن موجب می‌شود این امر به عنوان یک شاخص بزرگ به نام دانشگاه پیام نور بین دانشگاه‌های مجازی و آموزش از راه دور جهان ثبت شود.

مظلومیان با تاکید بر اینکه روسای مراکز و واحدها باید با کوچک‌ترین نکات آموزشی و آیین‌نامه‌های دانشگاه آشنا باشند تصریح کرد: ماهیت کار دانشگاه، فعالیت‌های آموزشی است که در دانشگاه پیام نور این فعالیت به صورت ویژه دیده شده و در امر امتحانات باید تمام همکاران بسیجی‌وار به فعالیت بپردازند.

به گزارش فارس، امتحانات نیم‌سال دانشجویان از 20 خرداد ماه جاری آغاز و تا 16 تیر ماه امسال ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول