اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 500 دانشجو

طرح ولایت دانشجویان خوزستانی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان از برگزاری طرح ولایت استانی با حضور بیش از 500 دانشجو در قم خبر داد.

طرح ولایت دانشجویان خوزستانی در قم برگزار می‌شود

علیرضا علیزاده حداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امسال طرح ولایت استانی خوزستان 15 تیرماه در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی دلیل برگزاری این دوره در قم را وجود گرد و غبار در هوای استان خوزستان و گرمی هوا عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته به دلیل وجود ریزگردهای شدید در هوای استان تعدادی از پروازها لغو می‌شد و حضور برخی از اساتید را که از شهرهای دیگر به اهواز می‌آمدند با مشکل روبه‌رو می‌کرد لذا از دو سال قبل تصمیمی اتخاد شد که این طرح در قم برگزار شود.

علیزاده حداد در ادامه به فراخوان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر استان خوزستان اشاره کرد و افزود: بیش از یک‌هزار نفر از دانشجویان خوزستانی متقاضی شرکت در طرح ولایت استانی بودند که از این تعداد، 500 نفر بعد از انجام مراحل گزینش برای شرکت در دوره استانی معرفی می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان درباره تعداد پذیرفته شدگان در طرح نیز گفت: پس از انجام مصاحبه‌ها 250 نفر از آقایان و 250 نفر از خانم‌ها گزینش و به شهر مقدس قم اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در طرح ولایت استانی سال 91 از 15تیرماه به قم اعزام می‌شوند و پس از طی دوره، 28 تیرماه به خوزستان باز خواهند گشت.

علیزاده حداد در پایان گفت: طرح ولایت استانی برای ششمین بار متوالی در خوزستان برگزار می‌شود که خوزستان جزو استان‌های برتر در برگزاری طرح ولایت است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول