اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور عنوان کرد

حزب‏الله محصول اندیشه انقلاب است/ کاهش نفوذ کاخ سفید و صهیونیسم در منطقه

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه با بیان اینکه "حزب‏الله" محصول اندیشه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این روزها شاهد کاهش نفوذ کاخ سفید و صهیونیسم در منطقه هستیم.

حزب‏الله محصول اندیشه انقلاب است/ کاهش نفوذ کاخ سفید و صهیونیسم در منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در نشست سیاسی و بصیرت‏افزایی در شاهرود بیان داشت: حزب‏الله محصول انقلاب اسلامی و این حزب، مجهز به فرهنگ علوی است.

وی با بیان اینکه داشتن فرهنگ علوی رمز پیروزی مقاومت حزب‏الله است، تصریح کرد: در جنگ 33 روزه، 25 مسجد تخریب شد و این نشان از عزت، افتخار و سربلندی در راه اهل‌بیت(ع) است که برای دشمنان اینچنین اهمیت دارند.

جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه افزود: باید بدانیم که دشمنان از اهل‌بیت(ع)، ترس و وحشت دارند، زیرا می‏دانند اهل‌بیت نیروی محرک قوی ما برای مقابله با دشمنان هستند.

* ارتباط کشورهای دنیا با ایران بیشتر شده است

جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه هم‌چنین به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی، ثمرات انقلاب و خون شهداست.

ذوالنور ادامه داد: اعترافات کاخ سفید و صهیونیسم بر اینکه نفوذ آنها در منطقه کم و نفس کشیدن برای اسرائیل سخت شده، در برهه کنونی بسیار قابل تأمل است.

این کارشناس سیاسی افزود: غربی‏ها اعتراف کرده‏اند که ارتباط کشورهای دنیا با ایران بیشتر شده و اینها همه از ثمرات خون شهداست.

* هدف نخست در جنگ نرم، سقوط نظام اسلامی است

جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه هم‌چنین افزود: هدف نخست دشمن در جنگ نرم، سقوط نظام اسلامی است و صدام نیز در آغاز جنگ می‏خواست یک هفته‏ای تهران را تسخیر کند.

ذوالنور بیان کرد: در عین حال، دشمن در ابتدا به دنبال تجزیه ایران بود و تلاش بسیاری برای این کار انجام داد و بیش از 16 هزار و 800 شهید ترور در درگیری با ضد انقلاب هدف قرار گرفتند.

وی گفت: شهدا هزینه‏ سنگینی هستند که برای رسیدن به هدف خود که حفظ انقلاب اسلامی است، پرداخته‏ایم و امروز نیز این هزینه را داریم پرداخت می‏کنیم و شهدای هسته‏ای نمونه‏ای از اینها محسوب می‏شوند.

* برخی با شایعه‏سازی و فضاسازی فکر ما منحرف می‏کنند

ذوالنور هم‌چنین با اشاره به الگو بودن شهدا برای همه اقشار جامعه گفت: دانش‏آموزان باید بدانند که بهترین، بزرگ‏ترین و مهم‏ترین الگوی آنها، شهدا هستند.

وی خطاب به دانش‏آموزان گفت: کجا می‏خواهید این الگوی ناب را پیدا کنید، کدام الگو می‏تواند جای شهدا را پر کند، ما هر چه داریم از شهدا داریم، چون همه‏ دنیا برای مبارزه با ما آمده بودند و شهدا ایستادند و پیشرفت علمی در همه زمینه‏ها ثمره‏ آن مجاهدت‏هاست.

جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران، رمز ماندگاری شهدا را ولایت‏مداری آنها عنوان کرد و افزود: شهدا مانده‏اند چون ولایت مانده است و ما باید پیرو آنها و گوش به فرمان ولایت باشیم، چرا که موفقیت ما در گرو ولایت است.

ذوالنور اضافه کرد: در وصیت‌نامه شهدا، نام اهل‌بیت(ع) و پیروی از ولایت‌فقیه موج می‏زند و باید بدانیم که اگر وجود ولایت‌فقیه نبود، از طریق تهدید مسئولان دولتی مسیر این انقلاب منحرف می‏شد.

جانشین سابق نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران افزود: باید مراقب بود، چرا که آنها امروز با شایعه‏سازی و فضاسازی فکر ما را تحت تأثیر قرار می‏دهند، پس باید فرهنگ جبهه را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول