اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلید انحراف در زمان هاشمی و خاتمی زده شد

سردار قاسمی: حزب‌الله پرونده فتنه‌گران را تا محاکمه آنها نمی‌بندد

خبرگزاری فارس: راوی دوران دفاع مقدس محاکمه فتنه‌گران سال 88 را مطالبه اصلی حزب‌الله خواند و گفت: حزب‌الله پرونده فتنه‌گران را تا محاکمه آنها نمی‌بندد.

سردار قاسمی: حزب‌الله پرونده فتنه‌گران را تا محاکمه آنها نمی‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان سعید قاسمی ‌در همایش از محسن تا مصطفی ویژه یادبود شهادت محسن وزووایی و مصطفی احمدی‌روشن در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در اوج تهاجم بی‌امان دشمن اصرار داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اعتقاد داریم دوران دفاع مقدس 10 سال است و دو سال قبل از جنگ را نمی‌توان از حافظه تاریخ پاک کرد.

قاسمی راهبرد ملت ایران را شعار "خون بر شمشیر پیروز است"، عنوان کرد و گفت: امسال سی‌امین سال پاسداشت فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم.

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای گیلان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: برای شهدا فرقی نمی‌کرد در دفاع از نظام در گیلان یا در خوزستان و شلمچه کشته شوند.

وی انجام دو عملیات بزرگ در سال‌های 60 و 61 را برای جهانیان حیرت‌انگیز خواند و ابراز کرد: با گذشته سال‌ها از دفاع مقدس هنوز نمی‌توانیم تاریخ خون‌بار خود را به فرزندان‌مان منتقل کنیم.

قاسمی بر انتقال صحیح پیام خون شهدا تاکید کرد و یادآور شد: اگر می‌توانیم باید در میدان بجنگیم و اگر نتوانستیم باید پیام شهدا را صحیح منتقل کنیم.

راوی دوران دفاع مقدس معضل جامعه را ناشی از فقر فرهنگی دانست و بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس سینه به سینه منتقل شود.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید بداند انقلاب چه مراحلی را گذرانده است، خاطرنشان کرد: مارکسیست‌ها و منافقین ابتدای انقلاب در لاهیجان و سیاهکل با سیبیل‌های خرکی عربده می‌کشیدند و مسعود رجوی در رشت برای بزرگداشت میرزا کوچک‌خان سخنرانی می‌کرد.

قاسمی به حضور گیلانی‌ها در تمام عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا مسیر انحرافی اصلی را می‌دیدند.

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه کلید انحرافی در زمان هاشمی و خاتمی زده شد، بیان کرد: بقیه بر آن موج‌سواری می‌کنند.

وی خواستار بازگو کردن امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس برای جوانان شد و اظهار کرد: گیلانی‌ها پس از گذشت سال‌ها هنوز برای ساخت تندیس ابوالحسن کریمی فرماندار دوچرخه‌سوار لاهیجان تردید دارند.

قاسمی با اشاره به سخنان امام (ره)، تصریح کرد: فلسطین و قدس عمق راهبرد جمهوری اسلامی ایران است.

راوی دوران دفاع مقدس آرامش دل‌های مردم ایران در مقابله با آمریکا را مرهون الطاف الهی دانست و ابراز کرد: مردم کشورهای منطقه به احمدی‌نژاد احترام می‌گذارند و ایرانی‌ها بین مسلمانان عزیز هستند.

وی با تاکید براینکه ایرانی‌ها به زورگویان رکوع نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمن برای فتنه سال 88 از 15 سال قبل برنامه‌ریزی کرده بود.

قاسمی محاکمه فتنه‌گران سال 88 را مطالبه اصلی حزب‌الله خواند و گفت: حزب‌الله پرونده فتنه‌گران را تا محاکمه آنها نمی‌بندد.

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به واقعه طبس و به غنیمت گرفتن پهپاد آمریکا اظهار کرد: گربه قشنگ ایران برای آمریکا مثلث برمودا است.

وی با بیان اینکه ایمان مردم ایران این کشور را حفظ کرده است، تصریح کرد: پرچم‌ها را باید در تمام خاک‌ریزها برافراشته نگه‌داشت.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول