اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

صلابت حزب‌الله لبنان منبعث از اقتدار چمران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با همه توان وارد جنگ نرم شده است، ادامه داد: اساتید دانشگاهی در حال حاضر فرماندهان و دانشجویان افسران این جنگ هستند.

صلابت حزب‌الله لبنان منبعث از اقتدار چمران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید چمران با اشاره به رتبه برتر علمی شهید چمران در ایران اظهار داشت: موفقیت‌های علمی در آمریکا دنباله موفقیت‌های وی در ایران و حتی برتر از آن هم بود.

وی به سابقه جهادی شهید چمران اشاره کرد و افزود: تلفیق علم، ایمان، اخلاص و جهاد از شهید چمران انسان وارسته‌‌ای ساخته بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه چمران تاثیرات مثبتی بر حزب‌الله لبنان داشته است، اضافه کرد: صلابت و اقتدار حزب‌الله لبنان منبعث از تفکرات و عملکرد شهید چمران است.

وی با تاکید بر ولایی‌بودن شهید چمران تصریح کرد: وی پس از بازگشت به ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مجلس راه یافته و سمت وزارت دفاع و نظارت بر عملکرد نیروهای مسلح را عهده‌دار شد.

سردار کرمی به اثر بخشی شهید چمران در آغاز تجاوز حزب بعث عراق به ایران اشاره کرد و گفت: تدابیر وی در تشکیل گروه‌های مقاومت منجر به عملیات‌های آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده، توسط نیروهای ایرانی در ادامه جنگ شد.

وی به لحظه‌های آخر زندگی دنیوی شهید چمران و به چگونگی برخورد وی با شهادت اشاره کرد و افزود: وی در آن لحظات به اعضا و جوارح خود وعده رستگاری بعد از مقاومت در این دنیا را می‌داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نحوه برخورد مقام معظم رهبری با شهادت شهیدان کاظمی و صیاد شیرازی تاکید کرد: ایشان ضمن بوسه بر تابوت آنها، شهادت را حق آنان دانسته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دوستان شهید چمران به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: وی آرزوی پیوستن به دوستان خود را داشت و در واقع شهادت حق وی بوده است.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود یادی از شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا که با فرماندهی خود در عملیات بدر اقدام به گذشتن از دجله کرده و دشمن بعثی را عاصی کرده بود پرداخت و گفت: این سردار با همه خستگی ناشی از یک هفته بی‌خوابی در آرامش کامل با دشمن می‌جنگید و ذکر می‌گفت از این رو وی به همراه دیگر همرزمانش اساتید دوران جنگ و خاکریزشان مرزهای خاکی بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با همه توان وارد جنگ نرم شده است، ادامه داد: اساتید دانشگاهی در حال حاضر فرماندهان و دانشجویان افسران این جنگ هستند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول