اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بویین‌زهرا خبر داد

اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار به دانش‌آموزان استثنائی بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا گفت: هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار صرف دانش‌آموزان استثنائی بویین‌زهرا شده است.

اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار به دانش‌آموزان استثنائی بویین‌زهرا

ابوالفضل بخشی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال 90 بیش از 70 نفر از معلولان این شهرستان کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: جمع مبالغی که برای این منظور تخصیص یافته معادل 9 میلیارد و 350میلیون ریال است که تمامأ از طریق سازمان بهزیستی تأمین یافته است.

 

 یک‌هزار میلیارد ریال هزینه نگهداری از معلولان و افراد مسن

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا هزینه نگهداری از معلولان و افراد مسن را در سال گذشته بیش از یک‌هزار میلیون ریال عنوان کرد، و افزود: بیش از 20 نفر از معلولان تاکنون در بخش‌های مختلف این شهرستان و به ویژه در بخش مرکزی این نوع خدمات را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمت‌های ارائه شده از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین در راستای پوشش بیمه‌ای و تحصیلی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی عنوان کرد: در طول سال تحصیلی 89-90 بیش از 30 تن از دانش‌آموزان استثنایی این شهرستان از خدمات بهزیستی در حوزه ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی بهره‌مند‌ شده‌اند.

وی اظهار داشت: نسبت به سال‌های گذشته‌ از لحاظ تحت پوشش‌گیری رشد فراوانی را داشته‌ایم.

40 میلیارد ریال اعتبار صرف دانش‌آموزان استثنائی بویین‌زهرا شده است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌ زهرا افزود: تا کنون هزینه‌ای بالغ بر چهل میلیارد و 730 میلیون ریال با همکاری نهاد‌های دیگر در این شهرستان و به ویژه اداره آموزش و پرورش بویین ‌زهرا به امور مربوط به دانش‌آموزان استثنائی تخصیص یافته است.

بخشی با بیان اینکه در حوزه کمک به دانشجویان و جوانان معلول نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار فراوانی از سوی اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا در طول سال گذشته انجام شده است، عنوان کرد: در حدود 15 نفر از دانشجویان معلول این شهرستان که در دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، خدمات بهزیستی در حوزه دانشجویی را دریافت کرده‌اند که هزینه‌های این خدمات نسبت به شهرستا‌ن‌های دیگر رقم بسیار بالایی برآورد می‌شود.

وی کمک هزینه به خانواده‌ها و والدین مسن داراری معلول جوان و نوجوان را بسیار گسترده و فراوان عنوان و تصریح کرد: در طول سال 90  اداره بهزیستی این شهرستان به پنج نفر از زوج‌های جوان معلول کمک هزینه مستقیم خرید لوازم ضروری زندگی را پرداخت کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول