اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جدید اداره بهزیستی آبیک معرفی شد

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک مسئول جدید اداره بهزیستی آبیک معارفه شد.

مسئول جدید اداره بهزیستی آبیک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با حضور فرماندار آبیک و نادر نصیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سایر رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک برگزار شد، بهلول کشاورز به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی آبیک از طرف فرماندار آبیک معرفی و مشغول به کار شد.

هوشنگ اعلایی در این جلسه اظهار کرد: فرمانداری آبیک چهار راه تمام مسائل و مشکلات این شهرستان است، لذا گزارشاتی به صورت حضوری، تلفنی، پیامکی و نامه‌ای به فرمانداری آبیک ارسال شده که متأسفانه برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی رفتار نامناسب و خشنی با مردم داشته‌اند که این امر زیبنده یک مسئول نیست.

وی افزود: حضور مردم در ادارات یک توفیق و هدیه الهی ‌برای مسئولان است که احترام و کرامت آنان باید حفظ شود، زیرا گناهی ندارند و با سلاح فوق مدرن به ادارات نیامده‌اند که برخورد ناشایست با آنان شود.

این مسئول ادامه داد: مردم که از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اداری با خبر نیستند، لذا مسئولان نباید دل مردم را بشکنند، بلکه اگر فردی هم اشتباهی د‌ر اداره‌ای حضور یافت باید راهنمایی کنند نه اینکه به مردم جواب سربالا دهند.

فرماندار آبیک با تأکید بر اینکه مسئولان نباید به مردم فخرفروشی کنند، تصریح کرد: همه ما مسئولان که برگزیده‌های خدا نیستیم که از مردم انتظار داشته باشیم به ما احترام بگذارند، زیرا سروری، آقایی و احترام مردم به مسئولان مرهون زحمات امام راحل (ره) و خون سرخ شهدا است، لذا میز و قدرت تصمیم‌گیری ابزار خدمتگزاری به مردم است که باید د‌ر راستای خدمتگزاری به مردم به کار بست.

اعلایی خاطرنشان کرد: مسئولان نباید اصل خدمتگزاری که کسب رضایت الهی است را فراموش کنند چرا که از میان مردم هستند و باید هر سنگی که پیش پای مردم باشد از سر راهشان بردارند.

وی افزود: مسئولان باید فرمایش امام علی (ع) که فرمود "کسانی که به شما مراجعه می‌کنند یا برادران دینی و یا از از نوع شما هستند" را در دستور کارشان قرار دهند و بدون منت به مردم خدمت کنند.

فرماندار آبیک ادامه داد: پر کردن فرم شرکت د‌ر جلسات و کارگروه‌های مختلف برای جدول پرکردن و آمار پرکردن نیست، بلکه برای تسهیل د‌ر امور و مشکلات مردم است لذا مسئولان باید مصوبات و تکالیف حوزه کاری خود را پیگیری و عملیاتی کنند.

اعلایی تصریح کرد: مسئولان باید ا‌ز نگاه هم‌ترازی در جلسات که آفت محسوب می‌شود پرهیز کنند و با حضور در جلسات در راستای اجرایی شدن مصوبات گام‌های مؤثری بردارند.

انتقاد فرماندار آبیک از نگاه بخشنامه‌ای به ایثارگران

اعلایی در ادامه از نگاه بخشنامه‌ای برخی از دستگاه‌های اجرایی به سرکشی از ایثارگران انتقاد کرد و گفت: برخی از مسئولان این تفکر را دارند که اگر مسئول ارشد استانی و یا شهرستانی با خانواده‌های ایثارگر دیدار داشته باشد بقیه مسئولان از سرکشی معاف هستند، در حالی که چنین تفکری صحیح نیست.

وی افزود: تمام مسئولان بدون استثنا باید با حرکت کردن در پشت سر مقام معظم رهبری به اصل وجود شهدا و خانواده‌های آنان تواضع و تکریم داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: نگاه مسئولان باید نسبت به خانواده‌های شهدا با همان نگاه جهادی و روحیه بسیجی باشد، لذا تکریم خانواده‌های ایثاگران امری فرابخشی است که تمام مسئولان و مردم باید د‌ر برابر ایثارگران احساس مسئولیت کنند.

فرماندار آبیک تصریح کرد: متأسفانه زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی از افراد دیدار با خانواده‌های شهدا را تکراری می‌دانند که نوعی نامهربانی به آنان است، زیرا شهدا برای دفاع از این مرز و بوم بر سر اعتقاداتشان ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد و خانواده‌های شهدا با تقدیم فرزندان و همسرانشان سبب اقتدار و عزت انقلاب شدند.

اعلایی بیان کرد: رزمندگان دیروز با روحیه جهادی سوم خرداد در اجلاس بغداد بر پای میز مذاکره می‌نشینند و از حقوق مردم ایران دفاع خواهند کرد که به طور یقین شهدا ناظر و شاهد بر مذاکرات آنان هستند.

وی با اشاره به اصلاح بلوار اصلی شهرستان آبیک (بلوار آیت الله طالقانی) از سوی شهرداری آبیک افزود: پس از اصلاح هندسی این بلوار تمثال مبارک شهدای این شهرستان نصب می‌شود که جزو مطالبات به حق خانواده‌های شهداست.

این مسئول از تکمیل ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آبیک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مسئولان برای دیدار با خانواده‌های شهدا نباید بهانه‌تراشی کنند، چرا که آنان پول و اشتغال از مسئولان نمی‌خواهند ولی دوست دارند که درد دل کنند.

فرماندار آبیک تأکید بر استقبال پررنگ مسئولان ا‌ز کاروان‌های عبوری مرقد امام راحل (ره) اذعان کرد: همه امکانات اجرایی و مدیریتی برای اعزام مردم به مرقد امام خمینی (ره) فراهم شده است.

اعلایی از کلنگ‌زنی مصلی بزرگ شهرستان آبیک د‌ر آینده نزدیک خبر داد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای احداث مصلی از حمایت‌های مادی و معنوی خود به امام جمعه آبیک دریغ نورزند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی در آینده نزدیک در شهرستان آبیک گفت: مسئولان باید پروژه های نیمه تمام و اجرایی نشده ادارات خود را احصا و به فرمانداری ارسال کنند چرا که در دور چهارم سفر هیئت دولت پروژه‌های نیمه تمام و اجرایی نشده باید احصا وتکمیل شود وبه نقل قول از رئیس جمهور هیچ پروژه‌ای برا ی دولت بعدی باقی‌نماند.

این مسئول بر نصب دوربین در ‌بانک‌ها و ادارات تأکید کرد و افزود: به کمک شهرداری در 10 نقطه از شهر آبیک 10 دوربین نصب می‌شود که کاربرد ترافیکی و امنیتی خواهد داشت.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول