اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

بازرسان آژانس جاسوس هستند/ آنها اطلاعات شهدای هسته‏ای را به موساد دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، با جاسوس خواندن بازرسان آژانس بین‏المللی انرژی هسته‏ای گفت: اطلاعات شهدای هسته‏ای ایران را مأموران آژانس به دستگاه سفّاک موساد دادند.

بازرسان آژانس جاسوس هستند/ آنها اطلاعات شهدای هسته‏ای را به موساد دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز قدرت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در این مرز و بوم اسلامی بر همه جهانیان عیان شده است.

وی ادامه داد: این توان ناشی از قدرت ایمان و اراده در قالب بازداشت تیم‏های متعدد تروریست وابسته به استکبار جهانی و رژیم اشغال‏گر قدس و همچنین دستگیری قاتلان شهیدان احمدی‏روشن، قشقایی و... جلوه‏گر شد.

توسلی اضافه کرد: این اقدام شایسته بدون شک ضمن ایجاد بستری مناسب برای قدرت‏نمایی اطلاعاتی ایران برابر سازمان‏های اطلاعاتی پرمدعای موساد و سی.آی.ای، می‏تواند خشنودی خانواده‏های شهدای هسته‏ای، بدنه علمی کشور و آحاد امت اسلامی را نیز در پی داشته باشد.

 

* تغییر تدریجی نگرش غرب حاصل استقامت امت است

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره به مذاکرات آتی ایران و گروه موسوم به 1+5 در مسکو خاطرنشان کرد: مذاکرات مسکو دنباله‏ نشست‏های استانبول و بغداد است.

وی در تشریح تغییرات موجود در روند مذاکرات ایران و غرب بیان داشت: روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 به تدریج با تغییر نگاه ناشی از استقامت امت اسلامی، درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشمندی گروه مذاکره‌کننده ایرانی در طرف مقابل همراه شد.

توسلی تصریح کرد: در نخستین روزهای آغاز این سلسله مذاکرات، استکبار جهانی با رویکرد همیشگی سلطه‏طلبانه خود، ایران را برای برخورداری از کوچک‏ترین حقوق مندرج در قوانین بین‏المللی آژانس هسته‏ای نیز محق نمی‏دانست.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی اضافه کرد: اما پس از مقاومت امت اسلامی در رویارویی با زیاده‏خواهی‏های نظام سلطه و تداوم روند توسعه انرژی هسته‏ای تا مرز غنی‏سازی 20 درصدی اورانیوم، حال شاهد تغییر رویکردی اساسی در جریان کلی مذاکرات هستیم.

وی افزود: گروه مذاکره‏کننده ایرانی در حالی گام در عرصه مذاکرات مسکو می‏گذارد که این نشست را تنها مسیری برای تداوم همکاری‏ها در چارچوب قوانین ان.پی.تی تصور می‏کند.

به گفته توسلی، دیگر دوره تحمیل خواسته‏های استکباری غرب بر ایران با استفاده از ابزار زور و قدرت وجود ندارد، چرا که ایران خود به قدرتی هسته‏ای تبدیل شده است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی اذعان داشت: دست زدن به حربه‏هایی مانند تحریم، تهدید و ترور جوانان دانشمند ایرانی از سوی رژیم صهیونیستی نتوانست خللی در روند این مطالبه به حق امت اسلامی و مورد پیگیری توسط نظام ایجاد کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول